1

Onderwerp: Standaard voor bruidstaart en andere vragen

Hallo allemaal,

ik ga binnenkort een bruidstaart maken en die is voor 65 personen. Welke maten zal ik daar rond voor maken? en hoeveel lagen? Klant wil het liefst 5 lagen en dan op een standaard. Ik heb zelf geen standaard en wil deze dan dus gaan huren. Iemand een handige plaats of iets? Kan ik het van iemand lenen??? Kortom een hoop vragen:( weet het even niet. Zo'n grote bestelling nog nooit gedaan!

groetjes

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Standaard voor bruidstaart en andere vragen

Hello missnicd,
je krijgt zo je antwoorden hoor maar moet je eerst melden je staat op de verkeerde plaats  ;)  bij bakken voor andere kan je een opdracht die je niet wil/kan doen aan andere door. jou vraag hoort bij een andere rubriek.

3

oke eerste je maten vraag: hier links heb je een tabel waarin staat welke maat taart voor hoeveel personen. heb een kleine berekening gemaakt en je kan 5 taarten maken van maat 22 cm doorsnede dan heb je precies 65 stukken.

de standaard:   :/ 
je kan het kopen bij de webshop en je kan ook hier een oproep plaatsen om te lenen of te huren. winkels die dat doen ken ik helaas niet dus hoop  ik dat andere je hierbij kunnen helpen.

suc6

gr's

Hiba

4

Ik kan je helaas niet helpen (behalve je de tip geven eens op mijn linkjessite te neuzen, misschien dat je daar iemand vindt die in jouw buurt standaards verhuurt). Maar ik ga je vraag verplaatsen naar de vragenrubrieken, zoals Hiba al zegt is het hier vooral de bedoeling om oproepjes voor taarten te plaatsen of vragen te stellen over beroepsmatig bezig zijn met taarten maken.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!