1 Laatst bewerkt door fruitcake (09-03-2010 12:24)

Onderwerp: Het was ook maar eens uitproberen...

Stapeltaart gecombineerd met chocobommetje. Ik had de middelste cake op maat gesneden zonder er rekening mee te houden dat er nog Kitkats langs kwamen. Is dus iets te groot uitgevallen. Het kopje dat ik al eerder gemaakt had, ontdooide niet mooi, dus ben niet echt tevreden. Schoonzus vond het wel een leuke verrassing, dus dat scheelde weer:

http://i46.tinypic.com/dhfvpt.jpg

http://i46.tinypic.com/244a429.jpg

Heb het idee trouwens van Wendy's taarten geinspikt...De onderste taart is een tulband. En o,ja de onderste is gevuld met bokkenpootjes, de middelste met aftereightvulling en het kopje met citroenpudding en lemoncurd. (Aftereightvulling was erg lekker!)

2

Re: Het was ook maar eens uitproberen...

ziet er toch hartstikke leuk uit. Ik wil graag overal een stukje van.

Groetjes, Elly

3

Ik heb overal een stukje van geproefd en hij smaakte er niet minder om gelukkig!

Aldoende leert men, toch?

4

toch leuk geworden?!

5

Ik vind het een orginele leuke stapel hoor.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

ik vind hem erg leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

en ik vind hem ook leuk!!!!

groetjes nono

8

ik wil ook graag van alles een stukje, vrolijk geheel hoor

9

Yammiej... krijg er honger van! Leuke taart verder.

Eigen taart is goud waard!

10

Erg leuk geworden!

11

Die is leuk!  :thumb:

12

Heel erg leuk zeg! Maarre wat doe je met het gat van de tulband? Gewoon vrij laten en kartonnetje met taarten er boven op? En hoe stut je dit?

13

Grappig dat dit topic naar boven is gehaald...ik heb vandaag een nieuwe variant gemaakt; www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=116414.

In de tulband heb ik een op maat geknipte keukenrol in folie gewikkeld als extra ondersteuning. Bij de vorige had ik ook nog Kitkats gebruikt aan de rand, maar dat heb ik u niet gedaan, omdat de middelste taart nu kleiner was en ik het niet nodig achtte. Of dat zo is, moet nog blijken, hij staat nu in een auto naar Den helder (vanaf Heiloo).