1

Onderwerp: Paaskipjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4NTK44RT.jpg
Ik vond de kuikens uit de Mjam zo leuk, vandaar dit voorbeeld gemaakt om samen met de BSO-kinderen te knutselen deze week.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Paaskipjes

Heb je die zelf gemaakt?Wat ontzettend leuk.En heb je daar dan een mal voor?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

oooh wat schattig

4

Wat leuk zeg!

Heb je de chocola (net als in de mjam) ook een beetje laten smelten om het te plakken, of heb je het anders bevestigd?
Ik wil de kuikentjes uit de mjam met groep 5 maken, maar weet nog niet precies hoe ik dat met het smelten zal aanpakken....

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

5

heel erg leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

woodstock schreef:

Heb je de chocola (net als in de mjam) ook een beetje laten smelten om het te plakken, of heb je het anders bevestigd?

:Y Dat werkte heel goed! Het water moet warm zijn, maar niet per sé heet. De chocola smelt heel snel.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

Cool!! Bedankt voor je aanwijzing!!
Ik ga het gauw even proberen!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S