1

Onderwerp: Het wordt steeds leuker!

Hoi,

Even voorstellen; ik ben Saskia en sinds 1,5 jaar bezig me het taarten bakken eigen te maken. Eerst afgekeken bij mijn zusje en toen zelf maar eens aan de slag gegaan.
Het wordt steeds leuker om te doen, doordat de taarten steeds beter lukken.
Het enige probleem dat ik nog ondervind is het rijzen van de taart. In het midden komt ie mooi omhoog, alleen de randen laten het afweten. De tips van deze site ook al uitgeprobeerd, maar helaas.
Ach, wie weet komt dat ook nog eens goed.

Voor ideeën zal ik vaak op deze site te vinden zijn.

Groetjes!

2

Re: Het wordt steeds leuker!

Welkom bij de club hoor!

ik ben zelf niet zo lang bezig, een half jaar ongeveer. Ik ben ook 'aangestoken'. Bij mij was het de moeder van een vriendje van mijn dochter die een prinsessentaart had gemaakt voor haar verjaardag. En ik dacht maar één ding: dat wil ik óók kunnen!

Ik krijg ook heel vaak een 'bult' in het midden van mijn taarten. Ik heb daar vooral 'last' van als ik de mix van de hebshop gebruik. Maar vind de structuur en smaak wel heel lekker dus meestal wordt de bult de onderkant  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Welkom op het leukste forum van Nederland (en ver daarbuiten, maar daar kom je nog wel achter)!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day