1

Onderwerp: SPOEDJE... vulling vraagje..

advocaatmousse en pindarotjes op een heel dun laagje botercreme

Ik heb de advocaat mousse nu in de koelkast staan om op te stijven... maar wat doe ik nu precies met de pindarotsjes..?
Gewoon in zijn geheel... gecrusht..?
Of hoe verwerk ik die...
En gebruik ik een heel pakje pinda rotsjes..?

HELP me...

Alvast bedankt.
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (04-03-2010 22:02)

Re: SPOEDJE... vulling vraagje..

Zou ze een beetje uit elkaar breken, zodat het een redelijk egaal laagje kan vormen op de bc
En een heel pakje is natuurlijk wel lekker.... maar misschien een beetje veel... ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je taart is ;)

Ik doe zelf zulke harde dingen alleen op de onderste laag, anders wordt het moeilijk snijden die taart!

Het klinkt overigens allemaal wel heel erg jummie!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Re: SPOEDJE... vulling vraagje..

Dank je wel Petra.
;-)

Zal morgen wel verslag doen... is met name voor mijn vader, want in mijn stapel zit kwark verwerkt en daar houdt hij niet van .... dus een apart taartje voor hem.
Hij komt 2 uur met mams hierheen gereden, dus mag ik er ook wel wat moeite voor doen.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******