1 Laatst bewerkt door miekpiekje (02-06-2007 10:06)

Onderwerp: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

Ik heb hier bij de hobbywinkel klei-uitstekers gekocht voor 1,50 per pakje waar 3 uitstekertjes per pakje inzitten van groot naar klein (4 cm-3 cm en 2 cm).
Ik heb de stervorm en de bloemvorm maar ze hebben ook driehoeken en rondjes etc.
Voor koekjes zijn ze te klein, maar voor het uitsteken van fondant of marsepein weer heel geschikt leek mij.
Ook vond ik er een pakje structuurmatjes, er zitten in 1 pakje 4 matjes van 16.5x11.5 cm groot en hebben 4 verschillende structuren.
Ik heb een pakje met houtnerf-schubben-sterren en sneeuwvlokken gekocht voor 2,85 euro maar ze hadden ook nog andere structuren in een pakje.
De matjes en uitstekertjes zijn van het merk Kars en heten Makings Brand.
En de schilderspallet messen (5 in een pak) zijn bij de Intertoys nu maar 1 euro, heb ergens gelezen dat deze handig zijn met het oppakken van kleine figuurtjes van marsepein etc.
Ik weet overigens niet of ik dit mag plaatsen (kon het niet terug vinden) en of het in de juiste rubriek staat...mijn excuses als dit niet mocht :O

2

Re: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

;) Die uitstekertjes heb ik ook, alleen dan voor me fimo hobby hahah, het merk is alleen makings clay :) te herkenen aan de groenen verpakking.

3

Re: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

Ja hoor, die tip mag je hier wel plaatsen ;)
Wat forumrubriek betreft, moeten we allemaal nog wennen, maar hier staat-ie voor mij prima.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

Dank je wel Marianne :)

5

Re: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

goeie tip hoor,

6

Re: TIP? Klei uitstekers-structuurmatjes en palletmesjes

dat is echt grappig..... ik heb heel toevallig gisteren precies dezelfde matjes en uitstekertjes gekocht en nog het kleipistool erbij, gewoon hier in Hellevoetsluis. Ik wist helemaal niet dat we hier zo'n winkeltje hebben en liep er per ongeluk tegen aan.
O ja ik heb ook nog het vlinder ponsje gekocht. ( en had van de week ook al in de webshop wat gekocht) hahaha Ik heb weer duidelijk een shop bui, nu maar hopen dat ik gauw in mijn bak bui zit want moet 3 taarten maken deze week! :D

Groetjes van Belinda *klik hier voor mijn taartjes!*