1 Laatst bewerkt door Erk (04-03-2010 10:15)

Onderwerp: Kant en klaar kapsel gezocht. Weet iemand een bakker?

Hallo, Ik moet dit weekeind een taart maken maar door omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid een taart te maken en te vullen.
Weet iemand in de regio Breda of Osterhout een bakker die deze kant en klaar levert zodat ik hem alleen nog maar hoef te bekleden.

Ik woon zelf in Dorst ( tussen Breda en OOsterhout NB)

2

Re: Kant en klaar kapsel gezocht. Weet iemand een bakker?

Mocht je geen bakker kunnen vinden. Bij grote vestigingen van albert heijn hebben ze ook biscuit. In een verpakking zitten 3 lagen. Naturel en chocolade. Geen idee hoe ze smaken, maar misschien het proberen waard...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Je kan het ook proberen met een oproepje bij bakken voor anderen. Misschien dat iemand bij jou uit de buurt een kapseltje wil bakken voor je.

Het is sowieso makkelijker je vraag te beantwoorden als je erbij zet waar je woont.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4 Laatst bewerkt door Chocoholic (04-03-2010 11:49)

Erk schreef:

Hallo, Ik moet dit weekeind een taart maken maar door omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid een taart te maken en te vullen.
Weet iemand in de regio Breda of Osterhout een bakker die deze kant en klaar levert zodat ik hem alleen nog maar hoef te bekleden.

Ik woon zelf in Dorst ( tussen Breda en OOsterhout NB)

Ik heb voor mijn workshops altijd wel wat kapseltjes in de vriezer liggen, krijg deze ook kant en klaar aangeleverd van een bakker. Misschien is Tilburg te ver voor je, maar anders moet je me maar even mailen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Annemiek schreef:

Mocht je geen bakker kunnen vinden. Bij grote vestigingen van albert heijn hebben ze ook biscuit. In een verpakking zitten 3 lagen. Naturel en chocolade. Geen idee hoe ze smaken, maar misschien het proberen waard...

Hoi,
Ik heb ze al uitgeprobeerd een tijd geleden, maar deze biscuits zijn vaak heel erg droog als je ze uit de verpakking haalt. Je kunt ze beter zelf maken van te voren en invriezen.

6

http://www.groenehartvertellingen.nl/Afbeeldingen/koeinwei9--insloot-FM19mei05-verkleind-75.JPG

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Whahaha!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

?? :think: ?? :nooo ?? :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

ik snap nie....

Have a Nice day!

10

Tom Poes schreef:

http://www.groenehartvertellingen.nl/Afbeeldingen/koeinwei9--insloot-FM19mei05-verkleind-75.JPG

ik denk dat dit een zogenaamde "oude koe" is.... :lol:

Volg je hart...want dat klopt!