1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Antoinette, ik ben 39, getrouwd en heb 3 dochters (9,7 en 4). Ik woon in het zuiden van het land. Ik ben geinspireerd geraakt door de cursus taart versieren van Teleac. Het lijkt me een geweldige hobby om te doen en......heel verslavend heb ik al begrepen :) In het dagelijks leven ben ik tbm, maar ik kom oorspronkelijk uit het onderwijs. Binnenkort start ik met een nieuwe opleiding tot Kindercoach. Ik hoop dat ik hier veel tips kan vinden want die heb ik wel nodig na mijn eerste, volledig, mislukte taartje  :(
Groetjes!

Groetjes Antoinette
"Of het gaat goed, of ik leer."

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum! Wat leuk dat de teleaccursus je geinspireerd heeft om ook met deze hobby te beginnen. Voor tips ben je hier aan het goede adres, en voor je het weet maak je supertaarten!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Hoi Antoinette, van harte welkom op het forum. Mislukte taartjes horen erbij, zodra je weet hoe het niet moet, is het alleen kwestie om dat voortaan anders te doen ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Welkom op dit leerzame en gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

5

Welkom op dit leuke forum!

Hier vind je alles wat je moet weten om een prachtige taart te maken :Y

Veel plezier met alles wat je gaat maken! :)