1

Onderwerp: taart bodem?

hoi ik heb een vraagje ik wil een starters pakket kopen met marsepein daarvan wil ik een taart maken /bekleden met daarop wa 3d poppetjes mijn vraag is nu wat voor taart bodem moet ik gaan bakken een bisquit of een gewone cake bodem want ik hoor van veel mensen dat een cake bodem te machtig is enzo in combi met marsepein ??? heeft iemand hier ervaring mee of weet mijn vraag te beantwoorden bvd

groetjes

2

Re: taart bodem?

Ik denk dat iedereen hier het liefst een biscuit gebruikt (dat is dus cake zonder boter). Cake is veel te zwaar en te machtig.
Hier gebruiken we alleen maar cake als je 3D taarten wil maken. Dan heb je de stevigheid van cake nodig (maar dan vind ik het niet lekker meer).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

ik niet hoor, ik weet dat de meesten biscuit gebruiken en ik maak het ook voor klanten maar voor mezelf gebruik ik eigenlijk liever taarten op cakebasis. Vind ik veel lekkerder, een heerlijke abrikozencake bijvoorbeeld.  Zo zie je maar weer dat smaken verschillen:)

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

Voor mij ook biscuit. Het wordt anders te veel. En ik ben toch wel een zoetekauw......