Onderwerp: weer een beginneling erbij !
Hallo allemaal,
Mijn naam is Fiona uit Zoetermeer en ik heb geloof ik een hobby gevonden waar ik lekker mijn eigen draai aan kan geven haha.
Mijn dochtertje is 16 januari 1 geworden en ik wilde voor haar heel graag zelf de verjaardagstaart bakken.
Ik ben de donderdag van tevoren al begonnen met een proefbaksel voor de taartbodem.
Dat is maar goed geweest ook.
Op de een of andere manier wilden de bodems niet lukken, ze wilden of niet rijzen of ze waren te compact en dat is niet echt lekker voor een zoete taart.
Uiteindelijk na 4 bodems weg te hebben gegooit en nummer 5 maar van 2 pakken cakmix te hebben gebakken, was het eindresultaat heel leuk en vooral lekker voor een 1e (echte) taart.
Het was nog niet helemaal naar mijn zin, maarja ik was dan ook bijna vergeten dat de taart nog opgemaakt moest worden met lettertjes, roosjes en slagroom
nu heb ik de kant en klare moscovisch gebakmix van cakeplanet besteld en ik hoop dat ik daar betere resultaten mee kan boeken voor mijn vriend zijn verjaardag.
Nu las ik dat jullie ook het bescuitmix van Soezies gebruiken, dus ik denk dat ik daar ook maar even mee ga oefenen.
Verder heb ik heel veel gehad aan de tips op allerlei gebied die hier op de site staan.
En ik hoop dat ik in de toekomst wat leuke foto's kan laten zien van verbeterde resultaten.
Groetjes Fiona