Re: Het is Sweet, maar geen 16
Wat een gewelidige inspiratie volle parade weer Caroline!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is Sweet, maar geen 16
Wat een gewelidige inspiratie volle parade weer Caroline!!
Jeetje!! Wat weer een geweldig taarten!! Wauw! Geen woorden voor
weer prachtige creaties van jou!! Maar ben ook niet anders gewend Super gedaan weer!
woonde je maar dichter bij me dan mocht jij mij verjaardagstaart maken voor dit jubileumjaar (40)!
Het zijn weer prachtige taarten!
Het zijn weer echte 'sweet carolyn' taarten, prachtige plaatjes!
Wauw wat een superleuke stapels weer zeg. Erg mooi.
prachtige taarten! wat ik ook zo leuk vind is die riem bij de onderste taart.
een genot om naar te kijken!
hoe heb je de tasjes gemaakt? is het ook JEM mold??
mooie taarten zeg
en leuke vrolijke kleurcombi's!
Het zijn dan wel geen sweet sixteens maar wel Echte Sweet Carolyne's
Toppertjes weer!!
Als regelmatige bezoeker van jouw website zijn ze bekend, maar niet minder leuk om nog een keer te zien! Plaatjes weer, zo lekker vrolijk.
En ik zie, dat je ook heel consequent geweest ben: bij 2 lagen alleen tas OF schoen
Wow wat mooi gemaakt zeg! Práchtig!!
Ik vind je taarten stuk voor stuk echt prachtig!
Mag ik vragen hoe je die gouden kleur zo mooi krijgt? Kleur je de marsepein of fondant of verf je die? En welke materialen gebruik je daarvoor?
Alvast bedankt!
geweldig mooie taarten weer!!!!!!!!!!!!!! daar wordt een mesn blij van
Ik vind je taarten stuk voor stuk echt prachtig!
Mag ik vragen hoe je die gouden kleur zo mooi krijgt? Kleur je de marsepein of fondant of verf je die? En welke materialen gebruik je daarvoor?
Alvast bedankt!
Ik kleur mijn marsepein geel of ivoor afhankelijk van de kleur goud en dan dust ik het met een platte kwast goud, de kleuren (goudpoeder) zijn te koop bij de webshops.
erg mooie taarten weer.
ik vraag me af hoe je je roosjes maakt..op de peggy porschen manier?heb je tips? ik vind ze altijd zo prachtig.
Gave taarten.
erg mooie taarten weer.
![]()
ik vraag me af hoe je je roosjes maakt..op de peggy porschen manier?heb je tips? ik vind ze altijd zo prachtig.
Inderdaad een beetje van Peggy, maar ook van mij zelf.
Het hart maak ik op de manier van Peggy, en de blaadjes maak ik van kleine bolletjes die ik tussen een stukje plastic doe en dan met mijn vinger eerst opduw en dan naar beneden trekt en daarna met twee wijsvingers als een soort V langs de randen naar beneden trek. Ik hoop dat je het een beetje kan begrijpen, het is een beetje moeilijk zo uitleggen.
Caroline, The Queen of the Sweet Sixteen!
Dat is pas rijmen....
Wat een fantastische taarten weer!! Ik geniet echt van elke taart die ik van je voorbij zie komen.
O heerlijk, hier zit ik echt even van te genieten hoor!!!
prettygem schreef:erg mooie taarten weer.
![]()
ik vraag me af hoe je je roosjes maakt..op de peggy porschen manier?heb je tips? ik vind ze altijd zo prachtig.Inderdaad een beetje van Peggy, maar ook van mij zelf.
Het hart maak ik op de manier van Peggy, en de blaadjes maak ik van kleine bolletjes die ik tussen een stukje plastic doe en dan met mijn vinger eerst opduw en dan naar beneden trekt en daarna met twee wijsvingers als een soort V langs de randen naar beneden trek. Ik hoop dat je het een beetje kan begrijpen, het is een beetje moeilijk zo uitleggen.
That calls for a topic in sjablonen patronen en how to's. En dan vooral how to vermelden Caroline Liefst mét fotooosss
Pr8ige taarten. Echte Carolinetjes!Ík liep laatst toevallig ook tegen zulke veren aan. Zo'n zin om te gebruiken en nu helemaal!
Wat een prachtige taarten weer Caroline!!
Stuk voor stuk prachtig
Wat een waanzinnig schitterende taarten, wat zul je daar enorm veel werk aan hebben gehad! Zo'n taart wil ik ook wel. Supermooi.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is Sweet, maar geen 16