Onderwerp: Het is Sweet, maar geen 16
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is Sweet, maar geen 16
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super leuke en vrolijke taarten.
Wauw Caroline TOPTAATEN zijn het, helemaal jou ding hé!!!
Mooi zijn ze, vooral met die gouden accenten, dat is zo lekker bij roze en rood!
Wat een leuke stapels, prachtige kleuren ook. Vooral van de bovenste stapels.
Prachtig!
Wat een leuke stapels heb je weer gemaakt,Caroline!
Die met al die vrolijke kleurtjes is echt heel gezellig om naar te kijken,mooi gedaan weer.
Superleuk en mooi gemaakt!
Vind je taarten er erg leuk uitzien, maar wat ik zelf jammer vind van de bovenste taart is dat de veertjes niet eetbaar zijn...
prachtig caroline, koningin van de sweet sixteens!!! die onderste taart van de laatste foto is met die patchworkcutter gedaan he? echt een gaaf effect! Dat ga ik onthouden!
Jeutje, inderdaad met recht Sweet Sixteen Queen Mooi allemaal
Wat een supergave taarten!!!
Supergave taarten allemaal zoooo mooi Caroline!
Vind je taarten er erg leuk uitzien, maar wat ik zelf jammer vind van de bovenste taart is dat de veertjes niet eetbaar zijn...
Je kan het proberen, ik denk dat ze beter smaken dan de ijzerdraadjes waar de gekleurde balletjes van de eerste taart op zitten of van de andere taarten de sterren en hartjes .
Ook de schoentjes en tasjes, ze mogen dan wel van suiker gemaakt zijn, dat vind ik ook niet echt een smakelijke hap
.
prachtig caroline, koningin van de sweet sixteens!!! die onderste taart van de laatste foto is met die patchworkcutter gedaan he? echt een gaaf effect! Dat ga ik onthouden!
Dit heb ik met een jem cutter gedaan. Ooit eens gekocht in Engeland, volgens mij de eerste keer dat ik daar ben geweest.
Volgens mij had ik toe ook een record
Super mooi!!
echt geweldig!
de eerste foto, middelste kartelrand....wat voor uitsteker heb je daarvoor gebruikt? beginnersvraag
Echt super gaaf!!!
heel erg mooi allemaal , de kleuren zijn zo mooi samen
Waaaaauw!!! Met die kleuren wil ik de lente al overslaan en zo de zomer in duiken!!! Wat ben jij goed zeg!
Groetje,
Heidi
Super mooi!!
![]()
echt geweldig!de eerste foto, middelste kartelrand....wat voor uitsteker heb je daarvoor gebruikt? beginnersvraag
Ik neem aan dat je die gouden band bedoeld? Die is met deze roller uitgesneden Wilton Ribbon Cutter & Embosser set
Het motief wat in de band zit, die roller word niet meer verkocht, wat ik pas heb gehoord.
stuk voor stuk prachtige taarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is Sweet, maar geen 16