1

Onderwerp: Hallo allemaal!!

Na de beurs heb ik toch maar besloten om me zelf even voor te stellen bij jullie.
Ik was al een tijdje aan het rond kijken op het forum maar nog niet er aan toe gekomen om me voor te stellen dus;
Mijn naam is agnes (37) uit bussum. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen van 11 en 12 jaar.    Ik bak al een paar jaar taarten, het is begonnen toen mijn kinderen klein waren en ik het leuk vond om voor hun verjaardag een bijzondere cake te maken.
Nadat mijn schoonzus me voorstelde om samen met haar een paar cursusen te gaan volgen ben ook ik heel veel bezig met taarten bakken.
Ik heb een aantal foto's op mijn album gezet.
Dus tot baks.
Gr aggie.

gr agnes

2

Re: Hallo allemaal!!

Wat een prachtige taarten heb je al gemaakt! Echt geweldig!! We zullen vast nog veel van je gaan zien in de show off.

Veel plezier hier op het forum!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Re: Hallo allemaal!!

welkom heb even in je album gekeken en ik ben helemaal weg van je witte taart!!! En die vlinders, joh hoe heb je die gemaakt ze zijn superrrrr!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Re: Hallo allemaal!!

welkom agnes,

heb in je album gekeken wauw mooi hoor.

5

Re: Hallo allemaal!!

Hoi Agnes,

leuk dat je je ook hebt aangemeld. Welkom, het is hier heeeel gezellig! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: Hallo allemaal!!

HOI,
Welkom bij de club!
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

Re: Hallo allemaal!!

Hoezo  cursus  volgen ?
citaat:

Nadat mijn schoonzus me voorstelde om samen met haar een paar cursusen te gaan volgen ben ook ik heel veel bezig met taarten bakken.

einde citaat .


Kan ik niet bij je in de leer want ik kan zeker wel een aantal(lees veel) cursusen gebruiken.

Heb toch  alleen maar prachtige taarten  bij je gezien !

Panasonic SD 253 Hawo Novum graanmolen /Graef 185 Cassic(snijmachine) een Kitchenaid en bak(brood)  meestal in de steenbakoven Rofco B20      Blog : steenbakkertje