Onderwerp: Dora, Hartje, wielrennersfiets en een Dora traktatie
Er zijn van die dagen dat alles mis gaat.
Mijn dochter was zaterdag jarig en die wilde een Dora taart.
Ik heb hier op het forum een hele mooie voorbij zien komen en ik dacht...dat doe ik wel even. Nou...mooi niet. Wat viel dat tegen.
Die strik had ik via een how to gedaan, maar ik kreeg hem maar moeilijk in model en hij viel steeds van de taart...
Dan had ik boven op de taart een grote 3 gepland van marsepein met tylose. Maar volgens mij had ik er te weinig tylose in gedaan, want hij bleef niet staan.
En ik had voor een tweede taart die dag ook die grote cijfers willen doen met een poppetjes wat daar tegen aan ruste, maar dat ging dan ook niet. Er was geen tijd om nog nieuwe te maken. De fiets moest eigenlijk rechtop staan, maar ook dat lukte niet. Grrr...Dus de fiets dan maar bovenop gelegd. Poppetje ernaast. De funky tappits kreeg ik ook niet meer fatsoenlijk gemaakt, dus dan maar simpele cijfertjes
.
Ik zat natuurlijk nog met visite over de vloer. Het was echt een race tegen de klok. Het zag er helemaal niet netjes uit en voor mijn gevoel heb ik er alles vanaf een meter afstand opgesmeten..
Dat doe ik Nooit meer!
Echt jammer. Gelukkig waren de klanten wel tevreden.
Toen gisterenavond nog cupcakes gebakken voor mn dochter om te trakteren...wat denk je....boter op! Ook dat nog...!!
Gelukkig viste ik van achter uit de kast nog een kant en klaar pak van de appie. Maar daar konden maar met moeite 12 cupcakes uit...
Gelukkig precies genoeg voor de kids...maar de juffen moesten het met overgebleven paaseitjes doen.
Kortom...ik heb hier weer wel van geleerd...nooit iets gaan uitproberen als je er geen tijd voor hebt. En..Nee zeggen. Echt 1 taart per dag is meer dan genoeg.
Groetjes Jessica