1

Onderwerp: Eindelijk.....

.....kon ik ook weer een taart maken, na ruim 2 maanden geen taarten in opdracht gemaakt te hebben ben ik weer helemaal terug, lopen doe ik nog niet zo goed maar werken in mijn nieuwe taart ruimte :D gaat weer!

Mijn eerste taart is voor Yinte het buurmeisje, Helemaal gek op Dora en ik vond dat Boots erbij hoort! Ze koos een taart die ik al eerder gemaakt heb en met Boots erbij kon ik het mooi net even weer anders maken!

Gevuld met aardbeienjam en aardbeienbavarois

http://www.karenscakecreations.nl/fotos/puzzelplaat/Dora&Boots.jpg

Zo de kop is er weer af en mijn agenda loopt weer lekker vol ;)

Re: Eindelijk.....

wat mooi gepuzzeld!

vrolijke taart

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

3

heel leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

:thumb: Echt geweldig dat je weer taarten kan maken,ging het ook weer zoals vanouds of heb je toch nog enige hinder,dat is van je taart niet aftezien hoor,die ziet er top uit. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

natasja147 schreef:

:thumb: Echt geweldig dat je weer taarten kan maken,ging het ook weer zoals vanouds of heb je toch nog enige hinder,dat is van je taart niet aftezien hoor,die ziet er top uit. :Y

Het ging als vanouds maar dan stukken trager..jeetje wat is de snelheid er snel uit, en nu met een nieuwe oven s het zowiezo wennen ....

6

Mooie taart hoor!

'k vind die kleine slingertjes altijd lekker feestelijk!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Karen75 schreef:
natasja147 schreef:

Het ging als vanouds maar dan stukken trager..jeetje wat is de snelheid er snel uit, en nu met een nieuwe oven s het zowiezo wennen ....

Gewoon lekker rustig aan hé?
Niet meteen te snel willen,dat zal ongemerkt wel weer beetje bij beetje terugkomen.
Het begin is er weer,heerlijk toch,weer taart maken want jeetje wat zal jij het gemist hebben de afgelopen weken/maanden.
En je hebt het niet verleerd :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Mooie taart!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

9

natasja147 schreef:
Karen75 schreef:
natasja147 schreef:

Gewoon lekker rustig aan hé?
Niet meteen te snel willen,dat zal ongemerkt wel weer beetje bij beetje terugkomen.
Het begin is er weer,heerlijk toch,weer taart maken want jeetje wat zal jij het gemist hebben de afgelopen weken/maanden.
En je hebt het niet verleerd :thumb:

ik heb het wel gemist ja al was tijd voor de meiden ook wel erg lekker, en rustig beginnen eehhhhh deze week in elk geval niet en ik had het me nog zo voorgenomen ( dat ben ik dus ook niet verleerd het geen nee zeggen hahahaha)

10

Mooie puzzel!

Groetjes Barbara