1

Onderwerp: wilton icing colors op wat nu!!!

Hallo dames,

het volgende setje is uitverkocht en heb het op korte termijn nodig.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3207
wat ik heb gezien is het alleen hier zo voordelig te verkrijgen.losse kleuren kopen is geen optie.

Heeft iemand de gouden tip!!

2

Re: wilton icing colors op wat nu!!!

Waarom is losse kleuren kopen geen optie? Er zitten potjes van 28 gram in, heb je ze alle 8 nodig? Dan kun je toch ook de hoogstnoodzakelijke kleurtjes kopen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

zowiezo heb ik alle kleurtjes nodig is het niet nu, dan wel later.
Bij losse kleuren kopen ben je weer duurder uit

4

Kijk even op de site van thee en taartspulletjes (dit allemaal aan elkaar schrijven met nl erachter)!
Of creacake!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Tom Poes schreef:

Kijk even op de site van thee en taartspulletjes (dit allemaal aan elkaar schrijven met nl erachter)!
Of creacake!

thanks tom poes, dat was de gouden tip.
En nog voordeliger ook!!! :)

6

:(  damn.. ik heb hetzelfde probleem... maar de sets die ik wil zijn niet uit voorraad leverbaar.. ook niet op de site die tom poes zei  :(

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

7

Amal schreef:
Tom Poes schreef:

Of creacake!

thanks tom poes, dat was de gouden tip.
En nog voordeliger ook!!! :)

misschien kijk ik niet goed maar ik zie alleen maar setjes van 14gr per potje, niet zo vreemd dat ze dan goedkoper zijn.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

8

Tom Poes schreef:

Of creacake!

Sorry bij ons is de wilton set ook uitverkocht.
Half maart verwachten we weer de CK sets binnen. In de student en junior kit zitten idd potjes van 14 gram en in de pro kit potjes van 28 gram.
Maar je hebt maar een klein beetje kleurstof nodig, en je doet er dus heeeel lang mee.
Succes met de zoektocht en anders de site van creacake rond half maart even goed in de gaten houden.