Onderwerp: Een pareltje van een bruidstaart...
Al zeg ik het zelf Helemaal geinspipikt bij Carriescakes
Was er uiteindelijk erg tevreden over!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een pareltje van een bruidstaart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Al zeg ik het zelf Helemaal geinspipikt bij Carriescakes
Was er uiteindelijk erg tevreden over!
erg mooi!! zeker een pareltje!
prachtig gedaan!
Ow ja, had de parelmold niet in huis vandaar de niet-eetbare parelrand daar baalde ik wel even van maar goed, zo in zijn geheel wel leuk geworden
Schitterende klassieke taart!
Heel erg mooi!
erg mooi...
Ow ja, had de parelmold niet in huis
vandaar de niet-eetbare parelrand daar baalde ik wel even van maar goed, zo in zijn geheel wel leuk geworden
heel mooi gedaan weer, je had de mold gewoon van mij kunne lenen, had het maar gezegd.
Couture_Cakes schreef:Ow ja, had de parelmold niet in huis
vandaar de niet-eetbare parelrand daar baalde ik wel even van maar goed, zo in zijn geheel wel leuk geworden
heel mooi gedaan weer, je had de mold gewoon van mij kunne lenen, had het maar gezegd.
Haha, I know, tegen de tijd dat ik me bedacht dat ik de parelmold nodig had was het alweer 02.00
Dank je.
moooi
prachtig!!!
Wat een geweldig mooie taart!!!!
Echt een waar mijn mond van open zakt!
manar schreef:Couture_Cakes schreef:Ow ja, had de parelmold niet in huis
Haha, I know, tegen de tijd dat ik me bedacht dat ik de parelmold nodig had was het alweer 02.00
![]()
Dank je.
aahhhh lag ik al een uurtje in me nest,
vogende keer beter
prachtig met die draperieën en al die rozen
het is niet echt mijn smaak maar het is prachtig gedaan , de rozen zijn ook mooi.
heel mooi
en goed opgelost toch
Echt heel erg mooi!
Heel mooi!!!
Ow ja, had de parelmold niet in huis
ha , ik dacht al hoe heeft ze die parels zo glanzend gekregen ?? mooie taart :-)
Wat een ongelovelijke beauty!!!!!!!
Idd een parel van een bruidstaart
prachtige taart,een plaatje.
alleen jammer,vindt ik persoonlijk,dat je bij de bovenste taart de onderrand niet heb afgewerkt met parels.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een pareltje van een bruidstaart...