1

Onderwerp: Voor mijn chef die vertrokken is en nog twee

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/002-border-1.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/001-border-2.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/003-border-1.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: Voor mijn chef die vertrokken is en nog twee

Leuke taarten  :thumb:

Groetjes Maji

3

Hoi Karla,

Mooie taarten, vooral die met het kroontje! Wil ik ook nog gaan proberen  :+
Je bent druk geweest! :thumb:

Anj@

Praat rustig door, ik gaap altijd als ik geïnteresseerd ben.

4

Mooie taartjes!! Ik vind die met het kroontje echt geweldig! Mooi hoor, complimenten.

5

Zeker leuke taarten:)
Die met het kroontje komt we wel heeeeeel bekend voor ;).
Leuk om te zien dat er een taart van mij als inspiratie is gebruikt!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

6

ohh liene dat heb ik niet eens gezien,ik heb veel van deze stippenstapels gemaakt met kroon,maar deze wilde een enkele met kroon,dus had dit ervan gemaakt,soms kun je hetzelfde bedenken dus,haha :Y maar haal hier wel veel inspiratie vandaan,dat wel :Y  :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

Ow hah, en ik dacht dat ik nog wel zo origineel was met mijn kroontje op m'n oililytaart ;).
Gek he...dat je zo inderdaad hetzelfde kan bedenken! Hij blijft in ieder geval hartstikkel leuk!

8

Liene schreef:

Ow hah, en ik dacht dat ik nog wel zo origineel was met mijn kroontje op m'n oililytaart ;).
Gek he...dat je zo inderdaad hetzelfde kan bedenken! Hij blijft in ieder geval hartstikkel leuk!

vind ik ook hoor,het is ook de taart die ik het vaakst moet maken

hoe maken jullie die gouden slierten op de oililytaarten?
Is dat marsepein of icing oid?

10

Ik doe dat met marsepein/fondant, maar icing kan natuurlijk ook gewoon. Is maar net wat je zelf het prettigst vindt!

11

ik maak sliertjes marsepein met de sugarcraftgun plak ze met water om de rand en met een dun penseeltje en wat goudpoeder maak ik ze goud

12

heel erg mooi allemaal!

Liefs, Zanoni