1

Onderwerp: Komt dit nog goed????

Had het zo leuk (en lekker) bedacht. 1 op 1 bc met gesmolten mars als vulling.... Eerst wil het helemaal niet mengen. Dus helemaal laten smelten, flink mengen. Nu is het wel een mooie homogene (en lekkere) massa, maar heel dun.... Zou dat nog goed komen voor morgenmiddag????

Enjoy!

2

Re: Komt dit nog goed????

Tegen de tijd dat je ditleest is het ongetwijfeld te laat :+, maar ik denk het wel :Y Laat je het weten?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

ik zou het iig in de koelkast zetten

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Tja ik stelde hier de vraag... Zag ook gelijk dat het forum er weer even uit ging.... En vanmorgen verder geen tijd gehad om te kijken. Heb het vannacht in de kenwoodkom laten staan, zou voor de zekerheid even nieuwe roomboter kopen na mijn werk. Vanmorgen was het heel dik, stijf en vooral heel caramellig. Toch een poging gewaagd, kenwood op hoge snelheid en na een paar minuten een heerlijk luchtige caramel/chocolade botercreme.

Een sneller antwoord: ja het kwam goed!

Foto volgt later....

Enjoy!

5

rosajati schreef:

Een sneller antwoord: ja het kwam goed!

:thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

mag ik dit topic even uppen met de vraag hoeveel mars je gebruikt hebt bij de bc? en kan het ook met de bc-mix?

Groetjes, Dorothea.

7

Dot schreef:

mag ik dit topic even uppen met de vraag hoeveel mars je gebruikt hebt bij de bc? en kan het ook met de bc-mix?

Poe eerlijk gezegd weet ik het niet meer precies. Ik denk vijf van die kleintjes of zo..... Op een kilo 1:1 bc. Ik neem aan dat je dat ook kan doen met de mix. Lekker proberen met een kleine hoeveelheid, mars bijdoen kan altijd nog.....
Succes!

Enjoy!

8

ze gaan er zo in....

Groetjes, Dorothea.