1

Onderwerp: Tipd voor taartje voor vandaag, reactie graag

He lieve meiden

Er staat een afgesmeerd taartje bij mij in de koelkast. Hij heeft er een nachtje in gestaan. Dit is voor het eerst dat ik dat doe. Ik hem vandaag decoreren en morgen geven aan het bruidspaar. Even een paar vraagjes.

Na het decoreren , hoe kan ik hem dan het beste bewaren( vulling bc en aardbeienkwark)?
Ik vind dit wel spannend want het taartje is natuurlijk niet voor mezelf.
En wij komen uit Duitsland gereden ( vanwege onze binnenvaart achtergrond). Hoe kan ik hem het beste vervoeren en moet die dan ook nog gekoeld staan , en op de bruiloft zelf????

Bedankt

2

Re: Tipd voor taartje voor vandaag, reactie graag

Hoi

Ik zou hem wel gekoeld bewaren, gezien de kwark vulling, dus in de auto ook maar niet de verwarming hoog :) (weet niet hoelang je moet rijden.)

Op de bruiloft zelf.. oef.. weten de mensen dat je met taart komt? Is het de bedoeling dat de taart op de bruiloft zelf opgegeten wordt? Zo niet dan heb je nog het probleem dat het bruidspaar de taart zelf ook nog moet vervoeren en koelen (op een of andere wijze komt het in je berichtje over alsof het een verassing is voor het bruidspaar.. maar ik kan me vergissen :)  )

In neem aan dat er op de locatie ook wel iets van koeling aanwezig is..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!