1

Onderwerp: inspiratieloos!

ik wil een taart gaan maken voor het afscheidsfeestje van mijn schoonzus. die vertrekt volgende week op uitzending naar afganistan. nu wil ik iets maken in dat thema. maar ook weer gecombineerd met iets vrouwlijks.. iemand ideen???

2

Re: inspiratieloos!

boobs in camouflageprint.....?  :/

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3

kamp holland
tank
camouflage

hoop dat je r wat aan heb

4

Camouflageprint maar dan in vrouwelijke kleurtjes.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

camouflageprint in wat vrouwlijkere kleurtjes is wel een leuk idee! maar nu is de vraag HOE? haha

6

Ik heb ooit eens een how to ergens gezien hiervan. Weet alleen niet meer waar. Weet nog wel ongeveer hoe ze het deden zie uitleg hieronder. Miss dat iemand bij mijn uitleg denkt van ooow dat heb ik daar gezien.

Het gaat als volgt:

je neemt 3 kleuren die je wilt gebruiken en maakt daar 3 lange slierten van ongeveer 1 a 2 cm dik. Deze vlecht je als het ware aan elkaar en dan rol je het uit. Als het goed is moet je dan zoiets krijgen als een camouflageprint. :rolleyes:

Hoop dat je er wat aan hebt. :o

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7 Laatst bewerkt door jolanda71 (26-02-2010 08:45)

Legerprint kan je maken met allemaal balletjes neer te leggen en dan gaan rollen. Je kan dan elke kleur nemen die je wil.

Dan krijg je dit effect

http://94.100.121.3/764650001-764700000/764673201-764673300/764673268_5_Xhb7.jpeg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

okee dankjewel! ik begrijp het! dat moet wel gaan lukken denk ik!