1

Onderwerp: Kon wel door de grond zakken...

..de bel,..mam er komt iemand een taart halen....ik dacht nog dat mijn zoon een grapje maakte, maar nee...de meneer kwam een taart halen voor zijn jarige dochter,.....Kon wel door de grond..was heel die taart vergeten. Heb de man mijn excuses aangeboden (ws met een spierwit gezicht) en hem gevraagd of hij over 2 uur terug kon nomen,..gelukkig geen probleem.
Als de donder mijn atelier in, had gelukkig nog een kapsel in de juiste maat, snel vulling maken en in recordtijd een taart gemaakt (roze en pipstijl was de wens) Anderhalf uur later staat de man weer in mijn atelier en sta ik net de deksel op de doos te doen...pffff
De man vond hem in ieder geval erg mooi,..heb hem ter compensatie een flinke korting gegeven....
Zeg aub dat ik niet de enige ben die dit is overkomen.......

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBHPUHVT.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

Re: Kon wel door de grond zakken...

jeetje hij is prachtig, en dat in zo'n korte tijd

3

Wat een prachtige taart!  :Y
Ik geef alleen taarten weg want ben nog een beginner dus kan helaas niet meepraten over het vergeten van een bestelling, maar ik durf te wedden dat je vast niet de eerste bent die dit is overkomen  ;)

4

Wat een ramp, gelukkig is het goed gekomen.

En WAUW, wat een pracht taart in 2 uurtjes, dat doe ik je niet na.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

5

Nou, ik vind 'm prachtig geworden. En dat in zo'n korte tijd!

6

In anderhalf uur tijd? En dan met zo'n resultaat!!! Diepe buiging, hoor! Chapeau!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

wat ontzettend goed zeg, en wat een mazzel dat je nog een kapsel klaar had. PPff ik doe 3 uur over een taart en jij in de helft van de tijd. Petje af hoor.

Bestellingen doe ik (nog) niet maar weet zeker dat het andere ook eens is overkomen.

Groetjes Connie

Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart
Liefs Connie

8

Wauw dat is een mooie taart en in zo'n korte tijd knap hoor  :Y

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

9

Oh meid, wat vreselijk. Ik vind dat je echt een toptaart heb afgeleverd!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

10

zo en dat in zo'n korte tijd!! erg goed gelukt!

Groetjes, Dorothea.

11

in een kleine 2 uur zo'n taart neer zetten?
een diepe buiging vanuit middelburg.....  :Y
wat een plaatje,
en nee je bent niet de enigste,4 weken geleden was ik in de veronderstelling dat ik een bestelling voor vrijdag had,en die mevrouw kwam op donderdag om haar taart,verkeerd in mijn agenda genoteerd  :s
gelukkig goed op kunnen lossen....

12

Dat is my worst nightmare..... maar heb het gelukkig nog niet gehad. Je hebt er wel nog wat moois van kunnen maken met al die stress, pffff :s  :thumb:

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

13

Oooh lijkt me inderdaad vreselijk als je dat overkomt. Hier te weinig opdrachten om er over mee te kunnen praten. Maareh de taart is geweldig leuk geworden zeg; en dat in 1,5 uur. Je werkt blijkbaar goed onder druk. Vaker doen?

Groetjes Rineke

14 Laatst bewerkt door emmy635 (24-02-2010 22:37)

heeel mooi en zooo snel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

15

Mooie taart hoor.Zou mij niet lukken in zo'n korte tijd!

16

O, wat erg lijkt me dat! Heb er wel al een paar keer van gedroomd  :(  Maar wat een lief taartje zeg!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Owwwwwwww Marjolein! Dan voel je je rot... Maar kan gebeuren toch? Gelukkig heb je gouden handjes en tover jij gewoon z'on taart tevoorschijn binnen 1,5 uur  :thumb:
Tot 12 maart bij Conchita!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

18

Mooi!  En zeker als je hoort hoeveel tijd je er voor had :thumb:

Enne ... helaas is 't mij ook 'ns overkomen. Alleen was ik dus op m'n werk en stuurde de klant een mailtje nadat ze een andere taart bij de bakker had gehaald. Nou, ik kan je vertellen dat het schaamrood de hele dag op m'n kaken heeft gestaan.
Ach ... de een stuurt iemand de verkeerde baan op en de ander ... vergeet een taartje :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

19

Ohhhh ik kan me voorstellen dat je je rot schrok... maar SJEMIG wat heb je dat even heel snel en héél goed opgelost!! Complimenten...... topprestatie! Supertaartje!

20

heb het ook nog niet meegemaakt, noteer ook alles meteen in agenda, uit angst het te vergeten.

Let's have a Cake Good Day !!!

21

ow wat erg..... maar een heel mooi schitterend resultaat en goed opgelost.
bij mij vroegen ze nog een keertje via de mail hoe laat ze de taart (stapel) de volgende dag kon ophalen? :s
ik had die opdaacht nog niet als een bevestide opdracht gezien en zij wel  :+  dus ook maar snel aan de slag. en alles kwam goed.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Jeetje wat goed van je :thumb:
Is niet te zien dat je het snel gemaakt hebt.
Lijkt ook mij een grote nachtmerrie zeg. Hopelijk maak ik het nooit mee :o

pluk de dag!

23

Netjes opgelost!!
Wat een nachtmerrie!

groeten Annemieke
Cake It

24

WAUW  :thumb: prachtige taart en dat zo snel!! Over zo`n taart doe ik (maarja kom net kijken  ;) ) 4 uurtjes.

Groetjes Mies (bakmadam)

25

Woow, op anderhalf uur doe je dat!!

Knap hoor!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!