1 Laatst bewerkt door Debbeltje (24-02-2010 09:58)

Onderwerp: Hallo Allemaal :D

Ik ben Debby, 32 jr  getrouwd en (thuisblijf)moeder van 2 boys van 2,5 en 5,5 jaar. Voor mijn verjaardag heb ik een basis workshop taartbekleden gekregen en ben nu een beetje verslaafd :D

De taart in mn avatar is de eerste die ik thuis gemaakt heb, en nog wel om weg te geven... Gelukkig vonden ze hem erg leuk en lekker :D  Met de kerst heb ik cupcakes gemaakt met marsepijn erop, vielen ook erg goed in de smaak.. En eergisteren een klein taartje met bloemen voor toen mn vriendin met haar kids er was. In juni is mijn man jarig en ga ik zeker dan ook weer zelf aan de bak. Met de verjaardag van mn oudste heeft een kennis voor mij een spiderman taart gemaakt voor een vriendenprijsje, maar voortaan maak ik het lekker zelf!! :D

Tips zijn welkom en weet iemand ofdat die chocobiscuitmix van funcakes lekker is?? :)

2

Re: Hallo Allemaal :D

Welkom, veel bakplezier,
Ik hoop veel van je te mogen zien, ben benieuwd naar de taarten en CC die je hebt gemaakt en natuurlijk nog gaat maken!

3

Re: Hallo Allemaal :D

Welkom op het forum en alvast heel veel taartplezier!
Je kan ook zelf chocobiscuit maken van normale biscuitmix.
Je voegt dan cacao en een extra ei bij. (zonder ei vind ik hem erg droog worden).

Succes :D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online