1 Laatst bewerkt door sonnig (24-02-2010 09:56)

Onderwerp: Dummy voor het kinderdagverblijf

Zelfde verhaal als bij de meeste, een te trieste verjaardagstaart op het kinderdagverblijf! Echt om te huilen, dus daar moest een nieuwe komen. Fondant & ik worden geen vriendjes, wat een drama, het scheurde overal!! Ik heb het een beetje weg kunnen werken gelukkig! Morgen ga ik 'm brengen, hopen dat ze 'm mooi vinden. Dit is 'm geworden:

http://i16.photobucket.com/albums/b32/sonnige/100_4454.jpg

http://i16.photobucket.com/albums/b32/sonnige/100_4459.jpg

Het zijn foto's van gisteravond dus geen top foto's maar ik was best trots op het resultaat.

Hij is trouwens geinspipikt van Mjam Taart.

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Dummy voor het kinderdagverblijf

Erg leuk!! Heb je voorzorg genomen mbt brandveiligheid? Of gebruiken ze de kaarsjes nooit? Ik ben dr ook eentje aan t maken voor mn werk, maar weet dat het erg streng is allemaal... Ik denk dat ik glazen waxinelichtjeshouders ga bekleden met fondant ofzo...

3

catharinaaa schreef:

Erg leuk!! Heb je voorzorg genomen mbt brandveiligheid? Of gebruiken ze de kaarsjes nooit? Ik ben dr ook eentje aan t maken voor mn werk, maar weet dat het erg streng is allemaal... Ik denk dat ik glazen waxinelichtjeshouders ga bekleden met fondant ofzo...

Eeeuuhhh neej?? m'n moed zakt in m'n schoenen... ik kon nergens glazen (lage) waxinelichtjes vinden... anders probeer ik de bakjes wel lager te maken...hoe moet ik het anders doen?

4

Erg leuk hoor. En ik denk (kijkend naar mijn eigen dochtertje) dat Lui en Plop erg in de smaak zullen vallen.

5

xenos/ikea heeft die glaze bakjes. maar wel leuke taart hoor. anders even vragen bij kdv.

6

Ik heb meteen glazen bakjes gekocht maar die zin in verhouding veeeel te groot! hoe moet dat nu??
Het fondant steekt maar een klein beetje uit.. (2mm??) zal dat kwaad kunnen?

7

Wow, hij is erg leuk geworden Sonja; :thumb:  Wat betreft de kaarsjes zou ik gewoon even overleggen met ze. En anders inderdaad de bakjes net even wat lager maken

Groetjes Rineke

8

Leuke vrolijke taart zeg!!

Groetjes Mies (bakmadam)

9

Super volijk! Erg mooi!

Liefs, Zanoni

10

nou hij is heel erg leuk geworden hoor.

11

heeel erg leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Hij is erg leuk !
je kan er ook voor kiezen om van die kaarsjes erin te zetten met zo´n batterij, die gebruiken wij namelijk op het kdv