1

Onderwerp: welke bakvorm kan ik het beste gebruiken onder de boobbie,s

hai allemaal wie kan mij vertellen welke bakvorm kan ik het beste gebruiken om de boobbie,s op te leggen ik dacht zelf een hart vorm maar welke  moet ik dan nemen, de blanda schaaltjes zijn 12 cm doorsnee hoeveel cm doorsnee zou je de hart dan nemen, de vierkante vind ik zelf niet zo mooi ook al werk je die af wie heeft er een idee

2

Re: welke bakvorm kan ik het beste gebruiken onder de boobbie,s

Volgens mij zit je hier helemaal verkeerd met je vraag  :o

gr Chantelle

3

henny71 schreef:

hai allemaal wie kan mij vertellen welke bakvorm kan ik het beste gebruiken om de boobbie,s op te leggen ik dacht zelf een hart vorm maar welke  moet ik dan nemen, de blanda schaaltjes zijn 12 cm doorsnee hoeveel cm doorsnee zou je de hart dan nemen, de vierkante vind ik zelf niet zo mooi ook al werk je die af wie heeft er een idee

ja sorry ben net nieuw en wist eigenlijk niet waar ik deze vraag zo moeten plaatsen mijn excuus hiervoor

4

Er staat onder elke rubriek een omschrijving, en "Taartenparade" staat ook nog eens in de categorie "Show off"....?

Een vraag over waar je in kan bakken past heel goed in de rubriek "Bakken & vullen".

[MOVE] --> daarheen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik zou mijn blanda schaaltjes gewoon even leggen op verschillende bakvormen die je overweegt. Dan kun je toch snel genoeg zien of de verhoudingen een beetje zijn wat je in je hoofd hebt.

Als ik je goed lees, wil je nog een stuk bovenlijf met taille onder je boobies maken? Volgens mij wordt daar vaak een vierkant kapsel dat in vorm gesneden is voor gebruikt. Als je dan uitgaat van 2 x 12 cm van de blandaschaaltjes naast elkaar, kom je uit op een kapsel dat in elk geval aan de bovenkant 24cm breed is.

Maargoed, dat is even met mijn logische (hoop ik) verstand, want heb zelf zo'n taart nog niet gemaakt.

6

Freya schreef:

Ik zou mijn blanda schaaltjes gewoon even leggen op verschillende bakvormen die je overweegt. Dan kun je toch snel genoeg zien of de verhoudingen een beetje zijn wat je in je hoofd hebt.

Als ik je goed lees, wil je nog een stuk bovenlijf met taille onder je boobies maken? Volgens mij wordt daar vaak een vierkant kapsel dat in vorm gesneden is voor gebruikt. Als je dan uitgaat van 2 x 12 cm van de blandaschaaltjes naast elkaar, kom je uit op een kapsel dat in elk geval aan de bovenkant 24cm breed is.

Maargoed, dat is even met mijn logische (hoop ik) verstand, want heb zelf zo'n taart nog niet gemaakt.

bedankt voor de tip ik was gisteravond al een beetje wezen  meten als ik een hartvorm pak van 30cm doorsnee zou het ook kunnen dan heb je ook een beetje tussen ruimte van de boobbie,s maar de vierkante wou ook maar moet ik wat weg werken voor het onderlijf maar in ieder geval bedankt ik kan weer verder

7

Ik gebruik de hartvorm van 25 cm.
Gaat ook hartstikke goed. Vind zo'n groot stuk tussen de bolletjes niet zo mooi.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

8

ssabinee schreef:

Ik gebruik de hartvorm van 25 cm.
Gaat ook hartstikke goed. Vind zo'n groot stuk tussen de bolletjes niet zo mooi.

hai dan heb ik trouwens nog een vraagje voor je hoeveel mix gebruik je en eieren en water want deze vorm zie ik niet terug komen in de tabellen want ik heb ook de 25 cm hartvorm

9

Volgens mij gebruik ik de hoeveelheden voor een 25cm ronde taart. Hij is dan wel goed hoog, want dat is eigenlijk iets teveel.
Je kan dus ook de hoeveelheden voor 24cm ronde taart gebruiken.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online