Onderwerp: Silliconen bakvorm halve bol????
Heb al hier en daar gekeken maar ben op zoek naar een silliconen bakvorm met halve bolletjes, het is bedoeld voor 1 persoons minitaartjes....
Wie heeft een suggestie alvast bedankt
Groetjes carola
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Silliconen bakvorm halve bol????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb al hier en daar gekeken maar ben op zoek naar een silliconen bakvorm met halve bolletjes, het is bedoeld voor 1 persoons minitaartjes....
Wie heeft een suggestie alvast bedankt
Groetjes carola
Heb je al eens gedacht aan de kleine glazen blanda schaaltjes uit de Ikea serie.
Ik gebruik ze ook voor gebruikte theezakjes enzo.
Heel geschikt voor 1 persoons taartjes
Heb je al eens gedacht aan de kleine glazen blanda schaaltjes uit de Ikea serie.
Ik gebruik ze ook voor gebruikte theezakjes enzo.Heel geschikt voor 1 persoons taartjes
Stomme vraag mischien maar kunnen die glazen schaaltjes wel de oven in???
Groetjes
ja die kunnen de oven in, maar volgens mij zijn de glazen in maten hetzelfde als de rvs, dus als dat klopt, bedoelt rietchy of 12 cm of de 5 cm. En de 5 cm zijn echt heel klein, dat is echt 1 hap en die van 12 cm zijn de groot, meer 2 persoons.
ja die kunnen de oven in, maar volgens mij zijn de glazen in maten hetzelfde als de rvs, dus als dat klopt, bedoelt rietchy of 12 cm of de 5 cm. En de 5 cm zijn echt heel klein, dat is echt 1 hap en die van 12 cm zijn de groot, meer 2 persoons.
Hallo Tirza,
die van 5 cm zouden die wel door kunnen voor een petit fourtje?
Groetjes carola
Google even op kikiboe dan vind je wel iets wat je kunt gebruiken!
tipsytaartje schreef:ja die kunnen de oven in, maar volgens mij zijn de glazen in maten hetzelfde als de rvs, dus als dat klopt, bedoelt rietchy of 12 cm of de 5 cm. En de 5 cm zijn echt heel klein, dat is echt 1 hap en die van 12 cm zijn de groot, meer 2 persoons.
Hallo Tirza,
die van 5 cm zouden die wel door kunnen voor een petit fourtje?
Groetjes carola
nou.... een petit four is ook wel groter hoor... die kleintjes zijn echt mega klein, maatje mini cupcake zeg maar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Silliconen bakvorm halve bol????