1

Onderwerp: taartvulling proef..

ik ga binnenkort een taart vulling proef geven voor vrienden en kennissen uit de buurt.. leek me zo leuk..
een soort high tea..

met allemaal ieniemienie taartjes en dan verschillende smaken vulling,
bekleed met marsepein en fondant.
ik wil dan uitzoeken welke smaak het meest favoriet is.
ook wil een een zelfgemaakt kapsel en mix uit de webshop gebruiken. zonder wat te zeggen eens kijken wat lekkerder gevonden wordt.

daarnaast is het natuurlijk reuze gezellig.
moet alleen nog even goed nadenken over de vullingen en welke vragen ik zal stellen om goede feedback te krijgen..

hebben mensen hier zoiets al eerder gedaan??
of hebben jullie nog leuke, nuttige tips????

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

2

Re: taartvulling proef..

ik heb het 1x voor mijn broertje gedaan :) (een echte snoepkont :P )

ik had toen denk ik maar een paar verschillende vullingen, maar door vanille en chocolade biscuit te gebruiken, en te varieren met stukjes chocolade en stukjes fruit, en de combinaties af te wisselen was er nog wel veel keus :) was echt heel erg grappig :)

3

Sorry geen tips, ben ook geen snoepert...

Toch wel 1.... Maak maar genoeg want het klinkt wel heel aantrekkelijk, ahhahah :D

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

4

Hey hoi, ik heb met mijn vriendinnen een keer een smaaktest gedaan :) Had bakjes botercreme mix op smaak gebracht met champagne, frambozen, cappucino, en lemoncurd. Ieder moest proeven en raden wat voor smaak het was. De citroen smaak was hier het meest favoriet  :Y

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

5

Miss een leuk idee om mini cc's te maken met een botercreme toef in verschillende smaken. Want die botercreme kan je natuurlijk eventueel ook weer tussen de taarten doen later.  ;)

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

ja super, leuke tips..!!!
ga ik toepassen,,!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

7

Dit past toch echt beter in Taartdecoratie algemeen :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

ik heb het een keer gedaan voor mn zus dr verjaardag met:

dulche de leche
mokkaroom
bbr
dat spul van limoen (geen idee meer hoe het heet)
chocola
en nog wat

biscuit in blokjes gesneden, gevult, bedekt met marsepein en fondant en dan een toefje van de vulling er op.
zag er grappig uit.