1 Laatst bewerkt door supermuts (22-02-2010 23:25)

Onderwerp: Groentje stelt zich voor!

Na maanden met opengevallen mond en likkebaardend door het forum te hebben gespit heb ik me ook aangemeld.
Volgens vrienden en bekenden zijn m'n taartjes prachtig, maar prutswerk vergeleken bij wat hier voorbij komt! Maarrrrr, ik heb met voorgenomen om net zo goed te worden en m'n pc puilt uit met inspirerende foto's.

Mijn naam is Nathalie. Ik ben getrouwd met Eric en samen hebben we 3 prachtige kids. Sil (4), Bor (2) en Jikke (3 mnd)
Bij de 2e verjaardag van mijn jongste zoon vond ik dat de taarten die je bij de bakker kunt bestellen niet mooi genoeg waren en ben zelf op internet gaan snuffelen. Daar vond ik de inspiratie voor mijn eerste (Bumba) taart. Nu is een nieuwe verslaving geboren!
Creabea zit in m'n bloed. Ik ben werkzaam in de kinderopvang en m'n creatieve uitspatting heb ik inmiddels maar ingeperkt tot scrapbooken, naaien en nu dus ook taarten en cc maken.
Inmiddels hebben we een nieuwe keuken én een nieuwe oven, dus ga ik helemaal los.
Als het me lukt zal ik binnenkort eens wat foto's plaatsen (als ik durf  :lol: )

http://www.mijnalbum.nl/Album=QJ78V3SJ

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

2

Re: Groentje stelt zich voor!

welkom op het forum.
en die foto's gewoon plaatsen!

Groetjes Ingrid

3

Welkom op dit superleuke forum  :)

Gr. Chantelle

4 Laatst bewerkt door supermuts (23-02-2010 21:31)

indu schreef:

welkom op het forum.
en die foto's gewoon plaatsen!

Bij deze gedaan! Een linkje dan hé

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

5

welkom op dit gezellige forum...
en grappig je zoveel zijdig bent als creabea..
Ik herken dat wel...
Zelf coupeuse geweest en naai af en toe nog voor mijn dochter.
En doe machinaal borduren ook erg erg leuk voor kadootjes te geven etc...En nu begonnen met het proberen van zelf taarten maken via workshops en zelf proberen..
Scrapbooking staat ook nog op de lijst heel pakket in huis nog niks meegedaan.

veel bakplezier toegewenst...En zie je taarten wel tegemoed.

6

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

7

Welkom op dit gezellige en leerzame forum...veel bak en decoreer plezier! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Gezellig, weer zo'n creabea erbij. Dat valt me wel vaker op dat de dames hier meerdere creadingen goed beheersen.
Ik wens je veel bakplezier.

9

leuk en weer een bakster uit de buurt erbij

10 Laatst bewerkt door jantje1978 (25-02-2010 22:06)

hai Nathalie

Dank je voor je leuke reactie, heb de workshop bij riette gedaan in vroomshoop (zie een reactie boven mij daar staat haar website ook bij) wil zelf ook graag nog een keer een workshop bij sweetycake gaan doen. Ga morgen naar haar shop hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden maar dat betwijfel ik :lol:
Ik ga gauw even kijken bij de toko ben benieuwd bedankt voor de tip. Ik haal mijn marsepein en fondant in rijssen bij bouwhuis (is  voor bakkers) scheelt veel in de prijs ze hebben er ook wel stekers ed. Mocht je en keer ergens om verlegen zitten je mag me altijd mailen hoor. Mooie taarten hoor vooral die van het geboortekaartje echt prachtig.

groeten Janine