Onderwerp: [SJABLOON] Kroontje
Lieve Dames,
Ik zag dat Karin (karin09) inmiddels de link naar cakecentral in mijn post heeft verwerkt. Dank je wel Karin het scheelt mij tussen de 15 en 50 mailtjes per week! Ik kom door gebrek aan tijd en gebrek aan energie helaas niet veel meer op het forum, hierdoor mis ik helaas ongelooflijk veel. Mocht er iemand toch nog vragen hebben, of de sjabloon via de email willen. Mail me dan gewoon even op: suus@taartwereld.nl. Zeker als je vanaf het forum mailt, met de mailknop, vermeld je email adres! anders kan ik er nog niet veel mee.
Nogmaals mijn hartelijke dank aan Karin!
Groetjes, Suzane
Ik word nog steeds met regelmaat gemaild voor het sjabloon van het kroontje. Bij deze
(op dit moment ben ik aan het kijken voor nieuwe mogelijkheden om het sjabloon weer hier neer te kunnen zetten, nog even geduld )
Je kunt de afmetingen van het sjabloon aanpassen door overal evenredig de afmetingen aan te passen
Veel plezier ermee
Edit 25-6-2011:
Op dit moment is herplaatsen even lastig, wil je graag het sjabloon, mail me gewoon even, geef je email adres even door, en ik stuur 'm naar je toe.
Ik heb net een paar aanvragen gekregen via dit forum, helaas kan ik daar niet direct iets mee. Je zult me echt moeten mailen via het forum, en daar je eigen email adres in moeten vermelden, of me direct moeten mailen op info@taartwereld.nl
Sorry voor het ongemak
Groetjes, Suus
1-2-2012 hier de link naar het sjabloon op cakecentral: http://cakecentral.com/g/a/1327698/crow … te-metric/ (Karin09)