1

Onderwerp: Welke kleur voor tijgerprint?

Zoekfunctie gebruikt maar niet gevonden....
Voor een tijgerprint hoe kleur je je fondant in de juiste kleur oranjebruin? (als ondergrondkleur zeg maar)
Iemand tips qua mengen van kleuren? Ik dacht misschien bruin fondant mengen met wit fondant en een tikkie oranje?
En omdat het moet glinsteren de bronze lustre spray?

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

2

Re: Welke kleur voor tijgerprint?

ik zou het gewoon eerst  met een paar kleine stukjes fondant of marsepein uitproberen , het mengen bedoel ik

3

Even omhoog halen...  ;)  Zit op hete kolen  :o

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46678
hier is een how to

5

kaatjekeutel schreef:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46678
hier is een how to

Die ken ik en hoe de print te maken ook het gaat mij echt even om de basiskleur van de tijgerprint de bruine kleur zeg maar.

6

Die how-to was naar aanleiding van boobs die ik ooit eens gemaakt had. Zelf had ik een how-to van Geraldine Dahlke gebruikt, die was iets ingewikkelder. De kleuren die zij gebruikte waren van Squires, maar dat is hier lastig te krijgen (voor het geval je die hebt: bulrush, chestnut en sunflower). Volgens mij had ik bruin en oranje van Americolor en ivoor van Wilton daarvoor gebruikt.

7

Petr@ schreef:

Die how-to was naar aanleiding van boobs die ik ooit eens gemaakt had. Zelf had ik een how-to van Geraldine Dahlke gebruikt, die was iets ingewikkelder. De kleuren die zij gebruikte waren van Squires, maar dat is hier lastig te krijgen (voor het geval je die hebt: bulrush, chestnut en sunflower). Volgens mij had ik bruin en oranje van Americolor en ivoor van Wilton daarvoor gebruikt.

Thanks! Dan zit ik toch goed met mijn bruin/oranje en wit. Als extra glans gebruik ik de bronze lustre spray.