Onderwerp: Hartje met bloemen

Ik heb me heerlijk kunnen uitleven op mijn eerste hartje en ben best trots op hoe hij is geworden.

Adviezen, op- en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SELT4LJQ.jpg

Voor het eerst de stroopwafelmix uitgeprobeerd. Tijdens het bakken ruikt het heerlijk in huis en als de taart nog warm is smaakt hij ook heel lekker, maar als taart vindt ik de biscuitmix toch lekkerder. De stroopwafelmix maar opmaken met CC's!

Bedankt voor het kijken!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

2

Re: Hartje met bloemen

leuke kleuren.....
tipje om de bobbels niet te zien of te verminderen..zou ik mischien wat beter afsmeren...even hard laten worden en dan glad strijken met een warm mes...en de fondant/marsepein wat dikker uitrollen en smootheren...krijg je een strakkere taart...
maar hij is erg leuk gedecoreerd...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

conny4u schreef:

leuke kleuren.....
tipje om de bobbels niet te zien of te verminderen..zou ik mischien wat beter afsmeren...even hard laten worden en dan glad strijken met een warm mes...en de fondant/marsepein wat dikker uitrollen en smootheren...krijg je een strakkere taart...
maar hij is erg leuk gedecoreerd...

Bedankt Conny!
Ben wel met de smoother in de weer geweest, maar ik vreef de bobbels van de ene naar de andere kant en kreeg ze er niet uit. Zal de volgende keer idd de taart even in de koelkast zetten en daarna nog even gladstrijken voor de marsepijn erop gaat.

***Groetjes van Sonja***

4

Lief taartje om te zien. Mooie onderrand gemaakt zeg. Daar waren je vrienden zeker wel blij mee?

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

Ja wat dat betreft is het taarten maken een dankbare hobby. De vrienden vonden hem prachtig en lekker! :lol:

***Groetjes van Sonja***