1

Onderwerp: 3D boek + m'n eerste puzzeltaartje ;)

Het boek wilde m'n collaga graag voor haar kersverse hubbie. Hij is advocaat en blijkbaar is het boek "Phipson on evidence" een begrip. De grap is dat ze zich de titel niet meer kon herinneren, en hij het haar niet wilde vertellen omdat ie bang was dat ze de echte voor 'm wilde kopen! :lol: ( Een slordige 600 euro ;) ) Via vrienden is ze er toch achter gekomen en de naam hebben we uiteraard aangepast. :) Ook weer zo'n bedrieglijk eenvoudig (NOT!) project, zo'n boek :( maar het was wel weer een mooi leermoment :Y
Gemaakt van brownies met mokkacreme:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7D7ACXIU.jpg
( In het licht zie je wel erg veel vlekkerigheid op het cakeboard :( , Was gelukkig in daglicht wel anders)

Dan werd m'n middelste dochter 3 en die is -hoe kan het ook anders- into Dora. Voor mij is het m'n eerste, dus ik heb nog geen hekel aan d'r! :lol: Ik moet geloof ik wel in de zomer maar eens een puzzelworkshop volgen :S ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AIEQ4DO.jpg
Gevuld met lemon curd, vanillecreme en appelvulling.

En dan nog een zomaar taartje in mijn eigen favoriete kleur-combi:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPKTJID8.jpg
Choco-biscuit met ganache

Verder nog een berg koekjes en cupcakes in de Klein&Fijn ;)
Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: 3D boek + m'n eerste puzzeltaartje ;)

ik vind je dora mooi hoor!!!
geen workshop nodig, gewoon wat vaker doen!!!

ik ga over 2 weken 2 dora's puzzelen, ook voor het eerst. ik hoop dat de mijne net zo mooi worden als de jouwe!!!

en je andere taarten zijn ook erg mooi!

groetjes monique.

mama-tijd = tijd voor taart!!

3

leuke taarten adrienne...
enne mijn eerste dora heb ik vanmiddag gepuzzeld...die ligt nu in de vriezer voor de taart van morgen....ik heb de schaatsende versie...vond het leuk om te puzzelen....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Ik vind ze leuk. Vooral dat boek plus verhaal :)

5

Leuke taarten en je Dora is goed gelukt je hebt geen cursus nodig!

6

Mooie Dora!

7 Laatst bewerkt door Passie (20-02-2010 08:59)

Hele mooie taartjes. Ik vind ze alledrie erg leuk. Je boekproject is heel goed geslaagd  :thumb:  (ps. een boek van 600 eurie.....jemig)
Ook je Dora is goed gelukt vind ik. En die laatste is ook prachtig, inderdaad een erg mooie combi.

Oh ja, en gefeliciteerd nog met je dochter!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

8 Laatst bewerkt door severn (20-02-2010 10:25)

Wat een leuke taarten heb je gemaakt, vind de kleuren combi van de laatste taart erg bijzonder.
En je Dora vind ik goed gelukt hoor!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

wat een mooie taarten

jeetje een eerste puzzel en dan al zo netjes! vooral doorgaan!

liefs marieke