1

Onderwerp: cupcakemix heijnekamp

Had ik nog een zakje van, ooit gekregen als goedmakertje omdat iets niet op voorraad was bij een internewinkel. Zag er superhandig uit, op de zak stond: 500 gram met 175 ml water...op laagste stand mixen 4 minuten..en dat was alles ! Na 3 minuten had ik beslag dat er uit zag als grof zand  :lol: . Dus ik heb er maar steeds meer water bij gedaan, maar het werd niks meer, uiteindelijk gestopt met water toevoegen en mixen toen het een soort stopverf was, ikdurfde er niet meer water bij te doen. toen heb ik de cakevormpjes gevuld. Eenmaal gebakken zijn ze niet zo lekker, veel te vast  :s
Kent iemand deze mix en weet of er een typefout op staat of ligt het aan mij.

Neem je dromen mee de dag in..

2

Re: cupcakemix heijnekamp

het klopt eigenlijk wel hoor de verhouding... maar ze zeggen dat je met 500 gram wel 25 cc kan bakken! nou ech niet!
ik kom niet verder als 15 of zo. en dan nog zijn het ukkies.
ik heb het dus ook gekocht omdat het me zo handig leek.. maar de gewone van funcakes is 10 x lekkerder!

geen idee hoe het komt dat het er bij jou als grof zand uit ziet.
bij mij is het een hele kleverige dikke yoghurt. je moet het een beetje gieten in de vormpjes, en dat is niet handig als het zo plakkerig stroperig is.

3

Re: cupcakemix heijnekamp

Dat etiket klopt dan toch  :think:  Misschien heb ik het verkeerd gewogen, en 75 ml gedaan in plaats van 175..ik kreeg er ook maar iets van 14 cakejes uit.

Neem je dromen mee de dag in..