1

Onderwerp: Ganache en roze voor Jeske

Anderhalve week geleden werd onze jongste dochter alweer vier jaar!! Het liefste wilde ze een roze prinsessenstapeltaart maar mama voelde zich niet zo lekker dus het is een simpelere versie geworden. En een ganache taartje voor de chocoholics.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CISJUDBX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LFLL4NW.jpg

Roze taartje is een koemelkvrij biscuit simpel gevuld met aardbeivlaaivulling en de ganache taart is gevuld met oreocookies-slagroom en zwarte bessen jam.

Ik heb er zelf niks van geproefd want op haar verjaardag lag ik ziek op bed  :(

Bedankt voor het kijken!

groetjes

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Ganache en roze voor Jeske

Mooie taarten.

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

Erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

4

Je ganache taart heb je wel heel mooi strak gekregen, dat vind ik knap. Hoe heb je dat gedaan? Jammer dat je niet kon proeven.
Andere taart is schattig.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

5

anotschka schreef:

Je ganache taart heb je wel heel mooi strak gekregen, dat vind ik knap. Hoe heb je dat gedaan?

Dankje! Ik denk dat dit m'n vierde ganache taart is en ze worden steeds strakker. Ik heb deze wel afgesmeerd met botercreme (met cacao erdoor  :P ) en goed laten opstijven tussendoor. Dus hij was al strak en toen gewoon een keer of 5 gegoten. Dus zorgen dat de ondergrond mooi strak is, is het halve werk!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

6

Oke, ga ik ook eens proberen! Dank je voor de tip.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl