1

Onderwerp: Eindelijk voorstellen

Ik ben Deborah, 40 jaartjes jong en mama van een dochertje van 4.

Eigenlijk ben ik al heel lang (vanaf mijn 17de) bezig met taartdecoreren. Om een lang verhaal in het kort te vertellen. Toen ik nog in Suriname woonde zat mijn moeder op taartdecoreer cursus. Van de restjes icing die ze mee naar huis nam leerde ik rozen spuiten etc. Ik kwam in 1991 in Ned wonen en kon hier nergens spullen vinden  :(  Het was toen nog een niet zo bekende hobby hier. In 1999 kwam ik toevallig in contact met het ACDS en daar heb ik een aantal cursussen gevolgd waaronder sugarpaste flowers maken. Ik heb daarna weer een tijdje niets aan decoreren gedaan door allerlei omstandigheden. Ben dus een "oude"beginner. Toen ik vorig jaar weer eens ging kijken op het internet kwam ik dit forum tegen.
Wat mij opvalt tussen toen en nu is dat er zoveel meer keus is wat betreft uitstekers en materialen. Voorheen moest je veel met icing werken om een taart mooi te kunnen decoreren. Tegenwoordig kun je heel snel met uitstekers een mooi effect bereiken.
Ik vind dit een hele mooie site waar er veel kennis te vinden is en ik bewonder elke dag de mooie taarten en het suikerwerk.
:thumb:

Groetjes, Deborah

2

Re: Eindelijk voorstellen

Welkom op het forum en alvast heel veel taartplezier!
Icing spuiten ben ik dus (nog) absoluut niet goed in, ben meer van de uitstkers  ;)
Ik ben benieuwd naar je creaties!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Re: Eindelijk voorstellen

Ben pas weer begonnen, maar binnenkort volgen er zeker foto's

--------------------------
groetjes, Deborah