1

Onderwerp: invriestaart?

Hoi allemaal,

Ik heb de vraag gekregen om een bruidstaart te maken met CC's erbij.
Nou hadden ze het ook over een invriestaart. En ik heb daar wel eens iets over langs zien komen, maar kon er verder weinig over vinden met de zoekfunctie.
Hoe zit dat? Is een invriestaart een klein taartje dat lijkt op de bruidstaart, maar die ze dan dus thuis kunnen bewaren?

En ze willen iets met duiven, maar ik heb nog helemaal geen uitstekers of wat dan ook gevonden met een mooie duif. Ik vind de gewone duif uitsteker niet zo mooi. Iemand nog ideeën?

Re: invriestaart?

Waarschijnlijk bedoelen ze het toptaartje, het is op veel plekken traditie dat je die een jaar bewaard en dan als je 1 jaar getrouwd bent samen lekker opeet.

Kijk ook eens op: Jantinestaart.nl, hierop staan foto's van mijn taarten, cc's, koekjes en ander lekkers.
Je kunt je hier ook aanmelden voor workshops, kinderfeestjes of om mallen van First Impressions en producten van Zeelandia te bestellen.

3

ow echt, getver..... :s
Lijkt mij nou niets om een taart te eten die een jaar lang is ingevroren....
Maar ja ieder z'n ding, hahaha
Maar dat maakt wel weer een hoop duidelijk

4

een mooie uitsteker van een duif vind ik die van pwc

5

Ik ga het voortaan zo aanbieden:
Als je de bruidstaart bij mij bestelt, krijg je voor de 1st anniversary gratis een klein taartje in dezelfde smaken met min of meer dezelfde decoratie.

Een jaar in de vriezer, getver! Daar zijn huis- tuin- en keukenvriezers echt niet goed genoeg voor. Bovendien komt het gebruik uit Engeland waar je de taart zelf zonder vriezer minstens een jaar goed kunt houden door alle alcohol en suiker die erin zit...

Maar dan nog, soms willen ze gewoon aan die traditie vasthouden!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Cakes by Petra schreef:

Een jaar in de vriezer, getver! Daar zijn huis- tuin- en keukenvriezers echt niet goed genoeg voor. Bovendien komt het gebruik uit Engeland waar je de taart zelf zonder vriezer minstens een jaar goed kunt houden door alle alcohol en suiker die erin zit...

Maar dan nog, soms willen ze gewoon aan die traditie vasthouden!

Nou dat dacht ik dus ook, maar ik heb nog een beetje rond zitten neuzen en de meeste mensen zeggen dat het nog lekker was ook na een jaar
misschien komt dat door de herrinering ;)

7

lorelientje schreef:

een mooie uitsteker van een duif vind ik die van pwc

Maar die hebben ze niet bij de hebshop toch? Ik heb niets gevonden daar...