Onderwerp: Zij wacht nog op haar lover...
.. die is nu in de maak.. maar ben zooo benieuwd wat jullie van haar vinden

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zij wacht nog op haar lover...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.. die is nu in de maak.. maar ben zooo benieuwd wat jullie van haar vinden

Prachtig !!
(zei ze een tikkie jaloers
...ik doe het je écht niet na!!)
Caro
Wat een schatje!
Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten bakken. Is dit nu marsepein of iets anders?? Heb zelf alleen nog marsepein gebruikt. Kan je uberhaubt van een foto zien waar het van gemaakt is?
Groeten
Marianne
Echt een beauty! Ben benieuwd naar haar lover...
Hartstikke mooi zeg, dat doe ik je niet na
Het lijkt alleen of haar ene beentje wat "raar" erbij ligt...maar misschien komt het door de foto 
Wát een schatje!!!!! Ik wil ook zooooo graag mooi leren boetseren!!!
Wat een schatje!
Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten bakken. Is dit nu marsepein of iets anders?? Heb zelf alleen nog marsepein gebruikt. Kan je uberhaubt van een foto zien waar het van gemaakt is?
Groeten
Marianne
Dit is gemaakt van fondant.. marsepein en ik zijn geen vriendjes met boetseren.. het hard sowieso niet zo goed uit als fondant. Volgens mij kun je niet zien op een foto of het marspein of fondant is.
Hartstikke mooi zeg, dat doe ik je niet na
![]()
Het lijkt alleen of haar ene beentje wat "raar" erbij ligt...maar misschien komt het door de foto
Op de foto haar linker hé.. daar zit ik ook een beetje mee in mijn maag.. haar voet staat heel raar.. ben nog aan het twijfelen of ik die overnieuw maak.
Misschien kun je haar zo maken dat haar voetjes kruislings over elkaar leunen ofzo?
Prachtig!
superleuk!! Als ik zou mogen tippen over haar been: Misschien knietjes tegen elkaar en samen naar rechts buigen.
Verder echt een schatje!!
Wat een dotje! Helemaal super, ben erg benieuwd naar haar vriendje.
Ik vind het een schatje
Denk ook dat het R beentje (op de foto links dus) iets meer knie moet hebben. (zegt zij die nooit boetseert
)
wauw wat een schatje....ben erg benieuwd naar haar lover
Misschien ligt het aan de teen, het lijkt of er aan de buitenkant de teen te groot is.
Ik vind het verder wel super knap. Ik doe je het niet na.
wat een schatje.
heeel erg
leuk
Wat een schatje *zucht*
Wat een lieffie!
(Heb je inspiratie gehaald uit het boek 'Motivtorten'?
Wat een lieffie!
(Heb je inspiratie gehaald uit het boek 'Motivtorten'?
Klopt helemaal Petra
.. haar lover is ook klaar en heb gister met pijn in mijn hart het mes in de taart gezet.. zal vanavond de taart plaatsten. Ik heb geen puf meer gehad (01:00uur) om haar beentjes te veranderen.. leerpuntje voor de volgende keer. Zal vanavond de hele taart plaatsen..
lliiieeeefff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WIL IK HEBBBUUUUUUUHHUUUUUNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!
SSSSOOOOOOO CCCUUUTTTÈÈÈÈÈÈÈÈEÈÈEEÈÈHHHHEÈEÈEÈÈÈÈÈÈ`!!!
wat lief en die Roosje, prachtig gemaakt , heel mooi
Gr. madhuri
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zij wacht nog op haar lover...