1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-02-2010 10:48)

Onderwerp: mijn 2 taarten van vandaag

de 1 wilde een x box taart en de ander een roze, met de swirlmat en bloemetjes, mocht een beetje klassiek zijn.

hier de inmiddels aangepaste versie
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/382842620.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/382806767.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: mijn 2 taarten van vandaag

Vooral die onderste............super!

3

De roze taart is helemaal mijn smaak!!
met xbox heb ik minder maar de bol erop vind ik dan wel weer enorm gaaf gedaan!

4

xbox is mooi gemaakt, maar de onderste vind ik super!

Groetjes, Dorothea.

5

Wauwww die onderste is echt mooi!
Mag ik vragen met welke uitsteker je die bloem hebt gemaakt?

Groetjes Corine

6

Twee hele mooie taarten.
De eerste heb je wel heel gaaf verwerkt met die bol er bovenop. Echt zoals bij de X box. Gaaf!!!
Je tweede taart is gewoon een liefie :)

Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?

Maar verder echt zo mooi, ik wou dat ik dat ooit kon.

8

Marjolein47533 schreef:

Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?

dank je wel voor je commentaar  :Y zat er al aan te denken om die te gaan boetseren. je hebt mij over de streep gehaald, ga ik gelijk nog doen.  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

mooie taarten.
gaaf die x-box taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Mooie taarten vooral de laatste is een schatje!

11

mooi weer brenda..... ik heb ook niet smet xbox..maar vind die bol met logo van xbox wel supergaaf gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

kwebbeltje schreef:
Marjolein47533 schreef:

dank je wel voor je commentaar  :Y zat er al aan te denken om die te gaan boetseren. je hebt mij over de streep gehaald, ga ik gelijk nog doen.  ;)

Wat fijn dat je het zo opvat Brenda. Ik durfde het bijna niet te zeggen, je taarten zijn namelijk zo ontzettend mooi.

13

Gave taarten!!
Ik weet ook niets van xbox, maar ik vind het super mooi gedaan.
De roze taart is ook weer zo´n schatje  :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

14

oooh die onderste vind ik zo gaaf!
Hij is wel heel druk, maar toch ook nog strak  :thumb:

Die eerste is ook mooi!

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

15

kwebbeltje schreef:
Marjolein47533 schreef:

Goed plan! Volgens mij wordt tie dan helemaal top. Uiteraard is de taart nu ook al leuk, maar dat gaat 'm net ff 'af' maken.
En die roze taart is natuurlijk weer superschattig!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

16

@ Marjolein: ik ging printen (voor die 2 spellen die er bij moesten, de plaatjes werden  erbij gemaild), en omdat ik dan toch 1 a4tje moet doen had ik die controlers er ook maar bij gedaan vond het anders ook zo leeg op de taart. dus ik had al zoiets van Mwah.... en op of aanmerkingen zijn altijd welkom hoor, soms zie je zelf misschien ook dingen over het hoofd. en in dit geval twijfelde ik zelf al :lol:

17

Geen idee hoe een Xbox er in het echt uitziet, maar je taart is in ieder geval  :thumb:  Ik denk inderdaad dat hij met een geboetseerde controller er super  :thumb: uit gaat zien.
De onderkant van de witte taart is ook zo mooi strak! Daar heb ik nogal moeite mee  :s en moet dus bijna altijd een randje maken  :/

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

18

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/382842620.jpg
hier de aangepaste versie, ik hoop dat hij zo wel jullie goedkeuring kan dragen???  :+

19 Laatst bewerkt door Rineke (16-02-2010 10:59)

Leuk hoor; vooral die xbox is leuk. Aangepaste versie is inderdaad net ietsje leuker

Groetjes Rineke

20

Super gaaf, vooral die roze.

21

Zag vanmorgen de x-box nog met een plaatje van een controller en nu met de geboetseerde versie. Knap hoor!! Ik vind hem erg mooi geworden.

De roze taart vind ik erg lief.

Groetjes,
Wendy

22

:o ben niet zo'n held in boetseren, maar ook ik vind hem zo wel wat "meer" hebben :o ben nu zelf ook wel tevreden  :Y

23

Jeetje wat maak je toch altijd een supermooie taarten!

24

kwebbeltje schreef:

hier de aangepaste versie, ik hoop dat hij zo wel jullie goedkeuring kan dragen???  :+

Yes!!!! nu is tie helemaal af! Super :thumb:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

25

Hoi,
Die laatste roze taart super geworden.Wat goed gelukt.Hopende ook ooit eens zulke taarten kan maken.

Nanda(beginneling)