Onderwerp: mijn 2 taarten van vandaag
de 1 wilde een x box taart en de ander een roze, met de swirlmat en bloemetjes, mocht een beetje klassiek zijn.
hier de inmiddels aangepaste versie

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 2 taarten van vandaag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de 1 wilde een x box taart en de ander een roze, met de swirlmat en bloemetjes, mocht een beetje klassiek zijn.
hier de inmiddels aangepaste versie

Vooral die onderste............super!
De roze taart is helemaal mijn smaak!!
met xbox heb ik minder maar de bol erop vind ik dan wel weer enorm gaaf gedaan!
xbox is mooi gemaakt, maar de onderste vind ik super!
Wauwww die onderste is echt mooi!
Mag ik vragen met welke uitsteker je die bloem hebt gemaakt?
Groetjes Corine
Twee hele mooie taarten.
De eerste heb je wel heel gaaf verwerkt met die bol er bovenop. Echt zoals bij de X box. Gaaf!!!
Je tweede taart is gewoon een liefie 
Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?
Maar verder echt zo mooi, ik wou dat ik dat ooit kon.
Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?
dank je wel voor je commentaar
zat er al aan te denken om die te gaan boetseren. je hebt mij over de streep gehaald, ga ik gelijk nog doen. 
mooie taarten.
gaaf die x-box taart
Mooie taarten vooral de laatste is een schatje!
mooi weer brenda..... ik heb ook niet smet xbox..maar vind die bol met logo van xbox wel supergaaf gedaan
Marjolein47533 schreef:Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?
zat er al aan te denken om die te gaan boetseren. je hebt mij over de streep gehaald, ga ik gelijk nog doen.
Wat fijn dat je het zo opvat Brenda. Ik durfde het bijna niet te zeggen, je taarten zijn namelijk zo ontzettend mooi.
Gave taarten!!
Ik weet ook niets van xbox, maar ik vind het super mooi gedaan.
De roze taart is ook weer zo´n schatje 
oooh die onderste vind ik zo gaaf!
Hij is wel heel druk, maar toch ook nog strak
Die eerste is ook mooi!
Marjolein47533 schreef:Prachtig, zoals al je taarten. Ik vind alleen de controler van de x-box niet helemaal in verhouding? Of ligt dat aan mij?
Goed plan! Volgens mij wordt tie dan helemaal top. Uiteraard is de taart nu ook al leuk, maar dat gaat 'm net ff 'af' maken.
En die roze taart is natuurlijk weer superschattig!
@ Marjolein: ik ging printen (voor die 2 spellen die er bij moesten, de plaatjes werden erbij gemaild), en omdat ik dan toch 1 a4tje moet doen had ik die controlers er ook maar bij gedaan vond het anders ook zo leeg op de taart. dus ik had al zoiets van Mwah.... en op of aanmerkingen zijn altijd welkom hoor, soms zie je zelf misschien ook dingen over het hoofd. en in dit geval twijfelde ik zelf al 
Geen idee hoe een Xbox er in het echt uitziet, maar je taart is in ieder geval
Ik denk inderdaad dat hij met een geboetseerde controller er super
uit gaat zien.
De onderkant van de witte taart is ook zo mooi strak! Daar heb ik nogal moeite mee
en moet dus bijna altijd een randje maken 

hier de aangepaste versie, ik hoop dat hij zo wel jullie goedkeuring kan dragen??? 
Leuk hoor; vooral die xbox is leuk. Aangepaste versie is inderdaad net ietsje leuker
Super gaaf, vooral die roze.
Zag vanmorgen de x-box nog met een plaatje van een controller en nu met de geboetseerde versie. Knap hoor!! Ik vind hem erg mooi geworden.
De roze taart vind ik erg lief.
ben niet zo'n held in boetseren, maar ook ik vind hem zo wel wat "meer" hebben
ben nu zelf ook wel tevreden 
Jeetje wat maak je toch altijd een supermooie taarten!
hier de aangepaste versie, ik hoop dat hij zo wel jullie goedkeuring kan dragen???
Yes!!!! nu is tie helemaal af! Super 
Hoi,
Die laatste roze taart super geworden.Wat goed gelukt.Hopende ook ooit eens zulke taarten kan maken.
Nanda(beginneling)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 2 taarten van vandaag