1

Onderwerp: Howto boetseren delfts blauw paartje??

Kan iemand mij helpen aan een howto van een delfts blauw paartje? (zo'n kussend boerenstelletje ;) ) Heb al gezocht en op google gekeken, maar kan ook niet echt een duidelijk voorbeeld vinden.
Alvast bedankt voor het meezoeken!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

2

Re: Howto boetseren delfts blauw paartje??

Als je Googlet (googled?) op delfst blauw kussend paar zoekt zie ik er toch wel een paar hoor!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Ja, een paar platte (haha), maar zoek juist iets geboetseerds, zodat je alle kanten kunt zien (lekker duidelijk he :s ).
En aangezien ik het beste na kan boetseren, is een howto nog makkelijker. Vandaar.

Groetjes, Ienke

4

succes, ik vind het het een superleuk idee, ik waag me er zelf nog niet aan, boetseren blijf ik doodeng vinden, dom he  :/ . in ieder geval, zie mijn avatar als voorbeeld  :lol:

Neem je dromen mee de dag in..

5

Haha, ja bedankt Soof!!

Groetjes, Ienke

6

Dan snap ik even niet goed wat je bedoelt; je hoopt een echte how-to aan te treffen of bedoel je met plat plaatje bijvoorbeeld een gedecoreerde pannelap (staan er ook op , écht waar, haha)?
Want ik zie ook wel foto's van beeldjes staan hoor! En daar heb ik ze van nageboetseerd. Probeer het lijfje uit 1 stuk te doen; het hoofdje apart. Mutsjes, schortje, halsdoek evt, erna maken en erop plakken. Klompjes kun je tegelijk met het lijfje uit 1 stuk maken of erna, moet je even kijken wat je het gemakkelijkst vindt.
En eng, tuurlijk niet, tis heerlijk spul; als het niks is frot je het weer in elkaar en begin je opnieuw toch?!

Groetjes Wendy

7

Ja, een plat plaatje is die pannelap! Ook leuk hoor, maar ik wil altijd graag zo'n poppetje van alle kanten goed kunnen bekijken, en dat kan dan niet.
Je begrijpt al wel dat boetseren niet mijn sterkste kant is, vandaar de oproep.
Ga het nu maar proberen op de manier zoals je een gewoon poppetje boetseert, en dan jouw voorbeeld (knap gemaakt!) en de andere 2 die ik gevonden heb er bij houden.

Als iemand nog een aanvulling heeft, dan hou ik mij aanbevolen!

Groetjes, Ienke

8

Deze is wel een beetje 3D: http://www.coan.nl/images/20090928coan022.jpg en volgens mij is dit de andere kant: http://www.presentsathome.nl/Global/Files/PageHomeTextPhotos/10610_big.jpg

:think: de kleur is wel iets anders.............

9 Laatst bewerkt door Sita (15-02-2010 19:08)

Ok, thanks! Zij heeft dus de handen op de rug, en hij in zijn zak. Ga er morgenmiddag gelijk aan beginnen! Leuk!

Groetjes, Ienke

10

Ja die bedoel ik dus!!
Succes!!

Groetjes Wendy

11

http://www.deleukstetaarten.nl/10-vragen-aan/63/
www.bijzonderlekkers.nl

zij heeft bij haar foto's van bruidstaarten ook zo'n 3d paartje gemaakt.. kwam m net tegen en moest gelijk aan jouw topic denken die ik vanmiddag las.

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

12

Dank je wel Patricia, hoe meer voorbeelden hoe beter!

Groetjes, Ienke