1

Onderwerp: Nieuw hier..

Hallo allemaal.

Eigenlijk bij toeval hier terecht gekomen, ik wilde cupcakes bakken voor mijn dochtertje haar verjaardag en toen kwam ik dit forum tegen, ik heb ooit wel eens cc gebakken maar nog nooit gevld ed, en die decoraties zijn prachtig, leek me leuk om het ook te leren.
Nu wil ik dus ook iets leuks make voor woensdag..
Heb ook al wat vragen hier op het forum gezet..

Verder ben ik dus zelf 30, mama van 1 dochtertje ( woensdag 2 ) en getrouwd, wonend in zeeland..

hoop ook zulke mooie cc te kunnen gaan maken
Groetjes

2

Re: Nieuw hier..

Welkom op dit gezellige forum!!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Welkom, zou je het nu wel doen?Het werkt erg verslavend hoor.Ik heb je gewaarschuwd. :Y

groetjes van Ann

4

Veel plezier op dit geweldige forum

5

Welkom op het forum, leuk een zeeuw erbij, daar zijn er niet zoveel van.
Waar kom je vandaan? Hoop veel mooie dingen van je te zien en die cctjes als eerste natuurlijk.
Succes en groetjes Jenneke

Gr. Jen.
I taart you,

6

jentro schreef:

Welkom op het forum, leuk een zeeuw erbij, daar zijn er niet zoveel van.
Waar kom je vandaan? Hoop veel mooie dingen van je te zien en die cctjes als eerste natuurlijk.
Succes en groetjes Jenneke

Vlissingen.. u.jij Goes zie ik, daar ben ik geboren :D

Ik hoop dat het gaat lukken, want iets bestellen op de webshop gaat niet meer lukken.. het zal dus eerst een beetje van alles worden denk ik!

Groetjes

7

In Goes kan je van alles halen bij de kookwinkel, als je nog spullen nodig hebt, niet zoveel als in de shop tuurlijk, maar de basis van alles is er. En het is "jij" hoor, zoveel ouder ben ik niet. :D
Succes Jen

Gr. Jen.
I taart you,

8

jentro schreef:

In Goes kan je van alles halen bij de kookwinkel, als je nog spullen nodig hebt, niet zoveel als in de shop tuurlijk, maar de basis van alles is er. En het is "jij" hoor, zoveel ouder ben ik niet. :D
Succes Jen

Oke jij hihi.. geen idee hoe oud je bent hoor.. Oke ik kom helaas niet zoveel in Goes heb geen rijbewijs, dus vandaar..weet je in Vlissingen misschien iets?

Heb voor morgen( dan ga ik bakken voor woensdag ) maar iets anders verzonnen omdat ik niet meer alles kon halen( althans geen marsepein enzo ( had het al zelf gemaakt was ook lekker maar een beetje korrelig .. en kleurstof kan ik hier nergens vinden..

Ga nu glazuur doen en versieren met snoepjes en denk nog een deel vullen met kersenvlaaivullig.. ben benieuwd.. dus word niet zo professioneel voor de eerste keer maar goed.. ga nog wel een leuk boek kopen met recepten ed voor cupcakes.

Groetjes

9

Hoi,
Vaak kan je bij een bakker marsepijn misschien evt. ook fondant kopen (wel duurder), en bij een toko hebben ze meestal ook kleurstof, daar heb je dan wel meer van nodig omdat het niet zo geconcentreerd is. Verder zou ik het in Vlissingen niet weten.
Nou succes vandaag, en we zien ze wel verschijnen in de parade.
;)

Gr. Jen.
I taart you,