1

Onderwerp: Vlinders gezocht

Ik heb me suf gezocht via google maar kan de vlinders die ik hier met enige regelmaat voorbij zie komen niet vinden. Ik zou ze heel graag willen proberen te maken en gebruiken op een taart die ik vrijdag klaar moet hebben.

Zou iemand mij misschien een voorbeeld van die vlinders kunnen/willen mailen?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Vlinders gezocht

hoi sigrid,

ik heb ze ook van iemand doorgemaild gekregen, ik zal straks eens op de (andere) computer kijken of ik ze nog heb en dan mail ik ze door!

Kristien

3

Re: Vlinders gezocht

Ik heb je teruggemaild hoor! Dank je wel!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Re: Vlinders gezocht

ik weet niet over welke vlinders het juist gaan, maar mail mij ook maar ;)

5 Laatst bewerkt door tom poes (26-05-2007 18:10)

Re: Vlinders gezocht

Jullie bedoelen de vlinders van icing? Het voorbeeldblad staat in het boek: "Hoe versier ik een lekker koekje" van Peggy Porschen.

Maar als je zoekt op butterfly pattern icing in google vind je er ook wel, bijv.
http://www.sugarcraft.com/catalog/misc/ … tterns.htm
En met een beetje handigheid, evt. kopieermachine lukt het ook wel zonder ze te kopen... ;)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Re: Vlinders gezocht

Eventueel heb ik het bestandje ook nog op de pc staan

7

Re: Vlinders gezocht

Dus eigenlijk als ik 'n goede kleurplaat heb van 'n vlinder kan ik die ook gewoon gebruiken? En dan de omlijning met hele dikke icing en de rest opvullen?

8

Re: Vlinders gezocht

(Nogmaals) bedankt Kristien! Ik heb de icing al klaar staan :), ik wilde nog snel even opzoeken of ik aangemaakte icing ook kan bewaren :lol:.
Wie ze nog niet heeft en wel wil kan mij nu dus ook mailen, dan stuur ik ze door :).

En Yvonne: bedankt voor de link! Ik heb die ook maar even bij mijn favorieten gezet (die loopt sinds twee weken helemaal vol ;)).

Ik ga vlinders maken!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

Re: Vlinders gezocht

Neeltje schreef:

Dus eigenlijk als ik 'n goede kleurplaat heb van 'n vlinder kan ik die ook gewoon gebruiken? En dan de omlijning met hele dikke icing en de rest opvullen?

precies dat is de bedoeling, even in een plastic hoesje doen, spuiten en laten drogen (dag of 2)

10

Re: Vlinders gezocht

Ha, dan maak ik m'n eigenste in PSP

11

Re: Vlinders gezocht

heb ik het goed voor.. als je icing laat drogen wordt het hard?

12

Re: Vlinders gezocht

Kellyke schreef:

heb ik het goed voor.. als je icing laat drogen wordt het hard?

ja dat klopt. Harde suiker