Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welkje uitsteker voor strikjes?
Pagina's 1
Ik zou voor die van JEM gaan
Ik heb op mijn eerste bruidstaart de set van JEM gebruikt. Resultaat staat nu in de bruidstaartenparade.
Ik heb ze allebei en vind die van JEM net even iets mooier.
Ik zou voor die van JEM gaan
Ik ook. Heb ze beiden, maar gebruik die andere weinig tot niet.
Ik mis nog deze optie
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2774
vind ik ook erg fijn om mee te werken
Bedankt dames!! Het leek zo'n duidelijke keuze, maar nu brengt Bommeltje me weer in de war... Maar als ik zo naar die uitstekers kijk, kan ik er niks van maken hoe het resultaat eruit ziet, dus ik ga gewoon met de keuze van de meerderheid!
Bedankt allemaal!!!
Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat van de uitstekers van bommeltje.
Ik kan er geen strik in ontdekken op de een of andere manier....
Die van Bommeltje is meer zo'n draperie-strik. Je moet ze eerst plooien in maken voor je hem 'in elkaar' zet.
Hier een voorbeeld van hoe ze er uit komen te zien..
Beetje donker omdat het van chocolade fondant is gemaakt..
Desnoods kan ik er vanavond nog eentje maken en dan een close up foto maken..
Ooooh, die is wel heeeeel mooi Bommeltje!!! Is dat de grootste van de drie? Misschien doe ik die dan toch maar.... Of allebei...
Hier een duidelijkere foto van een lichte strik, heb er vanavond nog eentje voor je gefabriekt..
Ik heb echter dit keer de lussen van de strik ook geplooid..
Heb foto's van alle stappen gemaakt voor je.. (aan de rechter kant staan nog wat instructies..
http://picasaweb.google.com/Bommeltje/StrikHowTo#
Het is me zo uitgelegd door Marianne in Alphen vorig jaar.. het fondant op de cutter leggen en dan rollen geeft een mooier effect dan de cutter op het fondant plaatsen en dan uitdrukken. Omdat je op deze wijze nog met je vinger wat rafeltjes kunt verwijderen.
Ow, maar die zijn mooi zeg. Kijk, als ze bij de webshop er nou een foto van bij hadden gedaan...
Wow Bommeltje, wat ontzettend lief van je om zo'n uitgebreide how-to te maken met foto's!! Helemaal top van je!!! Ik vind het errug mooi, dus ik bestel gewoon beide uitstekers; ze komen allebei wel van pas!!!
En inderdaad zou je die laatste foto 's naar de webshop kunnen mailen, want van het plaatje van die uitsteker is niks te maken!!
Bedankt Bommeltje!!!
haha.. ik denk dat ik zonder de demo van Marianne ze ook niet gekocht zou hebben..
What reminds me Meer taarten met strikken maken
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welkje uitsteker voor strikjes?