1

Onderwerp: Mijn Even Voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Liesbeth en kom sinds de laatste tijd best wel vaak op de site doordat ik mijn nieuwste hobby taarten maken heb ontdekt.

Bestel regelmatig taart spullen en dacht ga mij ook aanmelden op de site maakt het alleen maar leuker.

Ik heb intussen al heel wat taarten zelf gemaakt en wil binnenkort cursussen gaan volgen om mn talent bij te schaven ;)  ;) .

Vind het geweldig om taarten te maken alleen lust ik zelf geen zoetigheid en dat vind ik heel jammer. Maar al met al heb ik nog steeds geen klachten gehad dus dat is positief.

Kan iem mij uitleggen hoe ik een foto van 1 van mijn taarten hier kan plaatsen. Ben heel erg blij met mijn valentine taart en wil het graag met jullie delen.

Hoor graag van jullie.

Groetjes

Lies

2

Re: Mijn Even Voorstellen

Hoi Lies,

Welkom op het forum. Als je gaat naar www.tinypic.com kun je daar je foto uploaden. Er staat dan een code voor berichtenforums, deze plak je in je bericht, en voila, je taarten foto verschijnt. Succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Re: Mijn Even Voorstellen

Welkom op het forum en heel veel taartplezier gewenst!
je kan ook even in dit topic kijken, daar wordt uitgelegd hoe je een foto plaatst: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

Hoop dat het lukt, want we zijn wel nieuwsgierig  :Y

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online