1

Onderwerp: cars taart maken..

Ik wil voor volgende week een cars taart maken.. maar de puzzel plaatjes zien er best ingewikkeld uit!

Ik zie ook wel eens 3 d auto's iemand enig idee hoe ik daar aan kom?

En die sheet (eetbaar) zijn ook zo gaaf iemand de mogelijkhied in omgeving bemmel die dit voor mij zou kunnen?

Groetjes Femke

2

Re: cars taart maken..

Je kunt de auto ook boetseren. Op zich is het niet zo'n moeilijk figuurtje.

Groetjes, Elly

3

Hier kun je vinden hoe ze te boetseren: http://picasaweb.google.com/isabellayti … it05Autos#

4

Hoi, ik ook een printje voor je maken en opsturen hoor :)

5

Ik heb gister een puzzel gemaakt en vond het reuze meevallen!
Ik zou het gewoon proberen!  :Y

6

de 3d auto kun je snijden (de cake dan.. :D ) of je kan een bakvorm gebruiken van Wilton, weet alleen niet waar je die kan krijgen...
succes :thumb:

7

In de gemiddelde speelgoedwinkel (maar soms ook bij kruidvat) kun je (gips) malletjes kopen. Deze kun je natuurlijk ook vullen met rode marsepein. Nu alleen nog raampjes erop, en klaar is je autootje...

Ik heb zelf ook de autootjes geboetseerd. Vond het een drama. Errug moeilijk... De volgende keer ga ik zeker zelf ook op zoek naar de malletjes. Stukken sneller :-).

Corinne
Sugar & Flour

8 Laatst bewerkt door femmes (17-02-2010 19:22)

kijk bedankt voor de tips!

Hoi, ik ook een printje voor je maken en opsturen hoor ..

Hoi noompje wat gaat dat kosten? zo'n printje en kan je dat makkelijks versturen?

9

De webshop verkoopt ook ouwel discs van Cars. Bakblik in de vorm van een auto volgens mij ook...

Ik heb een keer een 3D Bliksem McQueen gemaakt van cake en vond dat echt reuze meevallen. Volgens mij was ik met boetseren minstens zoveel tijd kwijt geweest, maargoed, ik ben dan ook niet erg van het boetseren. Als ik toch voor boetseren zou gaan, dan inderdaad met die gipsmalletjes. Kosten een paar euro bij de speelgoedzaak.  :)