Onderwerp: tropische piratentaart
Morgen vieren wij de verjaardag van onze zoon. Hij wordt 6. (helemaal vergeten ergens zijn naam en leeftijd op de taart te zetten). Hij had de piratentaart met zwaard erdoor gezien van iemand hier van het forum (weet alleen niet meer van wie hij was, maar heel erg bedankt voor de inspiratie..) zn soort taart wilde hij ook heel graag. En ik had net mijn nieuwe bakblikken van de druppel (?) binnen, dus die gelijk maar als de oceaan eronder gemaakt.
Wat een gedoe nog om het zwaard goed in de taart te prikken, ik had eerst tandenstokers gebruikt (dom dom veel te kort natuurlijk), die eruit gehaald en toch maar sateprikkers erin. Zonder al te veel scheurtjes is dit gelukt. Alleen de haak is gebroken, die heb ik dus nog op stel en sprong even opnieuw gemaakt met nu een stevige draad erin. Voor de foto heb ik hem op de taart gezet, maar nu ligt hij nog veilig te drogen. En morgen net voor het opdienen van de taart gaat de haak erop (hopelijk is hij niet al te zwaar, zodat hij gelijk gaat zakken..)
Nou hier is hij dan..
en voor mijn oma (dus mijn zoontjes overgrootmoeder) die niet op de verjaardagen meer komt maar even een taartje gemaakt (hij staat in een de deksel van de koker verpakking, echt onwijs leuk om zo kado te geven, leuk lintje erom en klaar..)
Bedankt voor jullie tijd!!
TAART in huis