1

Onderwerp: PME workshop of wilton ???

Hoi ik weet niet of ik hier goed zit qua onderwerp maar ik wist niet zo gauw waar ik hem anders moest zetten.
Ik wil graag de PME curcus volgen heeft het echt veel meerwaarde voor jezelf gehad wie heeft hem gedaan en moet je ze alle drie doen ??of kan ik beter de wilton curcus gaan doen ?? :o  :o

gr Chantelle

2

Re: PME workshop of wilton ???

PME en wilton course zijn echt twee totaal verschillende cursussen. Tijdens de PME komt zo'n beetje alles aan het bod mbt taarten maken, verkopen en vervoeren etc. 
De wilton course gaat (naast de basis van de taart en het stapelen met pilars) vooral om de spuittechnieken.
Die spuittechnieken komen tijdens de PME ook aan bod, maar als ik zo lees zijn ze bij de wilton course een beetje de leidraad van de cursus! (uuhhhh....staat er een beetje raar.....solly  :+  )

Ik ga zelf alle drie de wilton courses doen de komende twee maanden. Heb er echt mega zin in!
Waarom geen PME.....omdat ik daar nu even geen tijd (en geld  :shh: ) voor heb en dit op een later tijdstip wil gaan doen! Samen met mijn mams  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Chantelle schreef:

Hoi ik weet niet of ik hier goed zit qua onderwerp maar ik wist niet zo gauw waar ik hem anders moest zetten.

Dan is het fijn als je je eigen bericht even meldt via 'melden' bij het moderator-team. Want idd je bericht staat niet goed, want je biedt geen workshop aan en vraagt hier ook niet om, je vraagt om de inhoud.

[move] ---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Oké weet ik dat ook weer dat het zo moet :) Fijne zondag Gr. Chantelle

en ik bedenk me dat deze vraag al vaker is gesteld. De zoekfunctie doet het sinds gisteravond weer helemaal, dus als je zoekt ook even deze rubriek selecteren. denk ik :+

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ik heb wilton bijna afgesloten en ga dan verder met pme.. omdat wilton een goede basis is voor pme, gelet op het spuitwerk wat ook in pme voorkomt

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

7

kamta2000 schreef:

Ik heb wilton bijna afgesloten en ga dan verder met pme.. omdat wilton een goede basis is voor pme, gelet op het spuitwerk wat ook in pme voorkomt

Idem  :Y 

Tot donderdag Cindy  ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi