1

Onderwerp: Alaaaaaaf

Toen ik de carnavals taart in de Mjam zag wilde ik er ook zo een maken, maar wilde hem toch een beetje anders maken.
Met onze vaste taart fans hebben we de bovenste laag al verorbert, we gaan nu de rest van de  buren (hopelijk) blij maken met een stukske.

http://lh5.ggpht.com/_OhuDaZjpY-Q/S3bp8837hPI/AAAAAAAAEhk/hBbUh7mUihk/s512/IMG_3727.JPG

De bovenste is gevuld met citroenbavarois en bosvruchten botercreme.
De middelste met Chocodreams van Mona en praline botercreme.
De onderste met sinaasappel Bavarois en botercreme.

Bedankt voor het kijken!!

Oudoe!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

2

Re: Alaaaaaaf

echt leuke carnavalstaart

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Heerlijk vrolijke carnavalstaart! En wat een lekkere vullingen. Hoe is de Chocodreams? Stond er vanmiddag nog mee in mijn handen, te twijfelen of ik het zou kopen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

geweldig leuk en vrolijk

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5 Laatst bewerkt door Marjommeke (13-02-2010 20:00)

e.b.m. schreef:

Heerlijk vrolijke carnavalstaart! En wat een lekkere vullingen. Hoe is de Chocodreams? Stond er vanmiddag nog mee in mijn handen, te twijfelen of ik het zou kopen.

Ik zelf hou niet van chocolade, maar mijn man vindt hem heerlijk!

Ik heb de vulling voor het eerst op mijn glutenvrije taart van vorige week geprobeerd. Daar had ik toen de kleinste van de stapel met de Chocodreams gevuld. De volgende keer moet ik de onderste laag ermee vullen zeiden ze, dus zal hij echt wel lekker zijn!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

6

leuk gedaan

Veel liefs Rafaëla

7

leuk! lekker vrolijk!

groetjes José

deze is ook al zo mooi!
en die vullingen! lijkt me erg lekker!
leuk om te lezen wat er voor vulling inzit, ik heb zelf natuurlijk nog helemaal geen verstand van vulling ofzo, dus zelf botercreme met witte chocopasta gemaakt, vlaaivulling aardbei en op de andere botercreme met pure chocopasta, daar kon natuurlijk niks fout aan gaan,hihi
maar die bavarois lijkt me erg lekker! ook die choco dreams trouwens! ga ik snel een keer proberen!

9

lekker vrolijk en erg mooi! :Y

Liefs, Zanoni

10

Heel leuk en vrolijk!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

11

Leuk gedaan