Onderwerp: Voorbeeld versierd cookie (rolfondant)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voorbeeld versierd cookie (rolfondant)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een elegant koekje!
En wat slim/ handig met rolfandant ipv icing.
ja mooi koekje geworden en leuk versierd.
Zeker heel erg mooi!
mooi hoor!!
chic hoor zo'n koekje!
groetjes maja
heel mooi en chique!
Chique koekje, ook leuk als geboorte- , doop- of trouwkoekje (met 2 letters of 2 koekjes dan)!
Koekjes zijn een leuk alternatief voor cupcakes of petit fours, en makkelijk uit te delen op school en vooraf te maken Ik heb net de how to bekeken van de koekjes fee Karentje op deze site, en die is gewoon af.
Een doosje koekjes met iemands naam of letter etc. is ook een leuk kadootje bij bezoek of zo, of als hapje bij bespreking met een klant, zelfs als 'visitekaartje'.
Ik denk dat bovenstaande techiek geen aanvulling benodigd aangezien de meeste mensen wel met rolfondant kunnen werken alhier
Heel mooi, en inderdaad voor alle doeleinden geschikt!
Ben al hard aan het nadenken
Ziet er leuk uit!
Ben zelf ook wel eens met fondant op koekjes bezig geweest, 't is weer wat anders dan met icing
Oh, chique hoor!!
heel stijlvol
Ziet er goed uit!! Met botercreme vast gemaakt of met RI???
Heel leuk idee!! Mooie uitvoering!!!
heel stijlvol!
hoi Granny,
dit was mijn eerst poging om dit soort cookies te maken vorig jaar moederdag omdat ik geen tijd voor een taart had.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voorbeeld versierd cookie (rolfondant)