1

Onderwerp: Spijt van cc standaard

Hoi Allemaal,
Ik ben nieuw hier ! :-)
Samen met mijn dochter ben ik aan het bakken geslagen, en ze wilde cc trakteren op school, dus ik heb het nodige aangeschaft. Ik ben helemaal blij met de webshop+service en het marsepein enzo. Maar wat valt me de cc standaard tegen zeg !
De cc's passen er dus niet in, en het is eigenlijk meer een etagiere dan een standaard, hij houd de cc's niet vast zeg maar.
Dus nu heb ik een standaard voor 24 cc's, maar er kunnen er maar een paar op, en die staan ook nog eens erg wankel.
Ik baal van mijn dure miskoop.

Iemand andere ervaringen ??

Ik heb zojuist de eerste cc's gemaakt met haar, en zal snel een foto plaatsen, als me dat lukt.
Ik vind het ook moeilijk om inspiratie op te doen. We zijn natuurlijk beginners en hebben nog niet alle instrumeneten in huis :-)

2

Re: Spijt van cc standaard

volgens mij is is de standaard met 24 cc voor mini cup cakes
en daar heb ik geen ervaring
mee maar de standaards van de andere cc heb ik geen problemen mee hoor daar staan ze heel mooi op

3

Ik heb er één van een ander merk, en daar moest ik die spiralen nog naar beneden duwen, zodat er echt een houder voor de cc's ontstaat...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Cakes by Petra schreef:

Ik heb er één van een ander merk, en daar moest ik die spiralen nog naar beneden duwen, zodat er echt een houder voor de cc's ontstaat...

Zo hebben de dames van villa 76 het mij ook voorgedaan.
Het rondje vanuit de binnenkant naar beneden duwen, zodat er een houdertje ontstaat.  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

Klein & Fijn staat in de Show-categorie, en is dus om te showen, niet voor vragen.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Bedankt voor jullie reactie, en excuses dat het topic verkeerd was geplaatst.

Ik heb de spiralen inderdaad naar beneden geduwd, maar dan nog past het iet. n.a.v. jullie reacties zal het dus een standaard zijn voor mini cc's.

Ik stuur mijn dochter wel met de normale etagiere +traktatie cc's naar school :-)))))