1

Onderwerp: Batchnummers "foute" emmers Bakels

Wie heeft voor mij de batchnummers van de emmers Bakels die een tijdje geleden hier op het forum stonden waarvan de fondant heel erg slap en zacht was.
Ik heb deze "foute" emmers half januari nog per ongeluk bij de Hanos gekocht. en toen ik er mee terug kwam deden ze alsof ik gek was. :mad:  Ben bang dat ze die emmers dus niet terug hebben gestuurd en nog steeds ik de winkel  staan.

Re: Batchnummers "foute" emmers Bakels

gekopieeerd uit het bericht van bakelssenior hier op het forum:

Beste allemaal,

Zoals mijn inlognaam al zegt: ik werk bij Bakels Senior N.V. (de veroorzaker van dit forum).
Even voor de duidelijkheid: Er zijn inderdaad een paar batches Pettinice (icing) die niet goed zijn.
Het gaat om batchnummers die beginnen met L05524x, L05525x en L05526x

Mocht je problemen hebben met een batch die begint met bovenstaand nummer, neem dan alsjeblieft contact op met je leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik kreeg nog een foute emmer van een webshop een paar weken geleden  :nooo not cool!  Omdat ik et echt nodig had heb ik gewon marsefond gemaakt.. en alle trickjes van hier gebruikt om et een beetje normaal te uitrollen ;)

damn, gisteren eentje bij de Hanos gehaald en het is dus een verkeerd batchnummer. Lijkt er inderdaad op dat ze ze niet terug hebben gestuurd :nooo

Volgende week maar weer terug brengen!

zie/voel je meteen aan de fondant dat het anders is? Ik heb de emmer nog niet open gemaakt

5

tipsytaartje schreef:

gekopieeerd uit het bericht van bakelssenior hier op het forum:

Beste allemaal,

Zoals mijn inlognaam al zegt: ik werk bij Bakels Senior N.V. (de veroorzaker van dit forum).
Even voor de duidelijkheid: Er zijn inderdaad een paar batches Pettinice (icing) die niet goed zijn.
Het gaat om batchnummers die beginnen met L05524x, L05525x en L05526x

Mocht je problemen hebben met een batch die begint met bovenstaand nummer, neem dan alsjeblieft contact op met je leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.

Bedankt. Ik had al gezocht maar kon 't niet meer vinden.

Enne... je zie er niks aan (misschien dat 't een stuk witter is. Althans dat vond ik.) je voelt dat 't veel zachter en veel plakkeriger is.

6

Er moet ook nog een topic zijn waarin staat dat je ze kosteloos retour kon zenden naar Bakels?Volgens Bakel senior. :Y

groetjes van Ann